|
||||
|
||||
nette jetta II 1990 750 euriiiiiii
omdat ik een wat kleiner autotje wil
jetta typ 2 1.8 90 pk bouwjaar 1990 kmst 210.000 word nog steeds dagelijks gebruikt apk tot april 2011 schroefset die nog goed gangbaar is 2x klapsleutel met werkende cv gti interieur niet super netjes rvs katvervanger+ middendemper vervanger trekhaak vorige week dynamo nog laten reviseeren. audi a3 velgen met matige banden. heb de auto zelf sinds maart van het jaar, heb er sinds die tijd zo 12.000 km mee gereden en hij heeft me nog nooit laten staan. enige nadeel aan de auto is dat die een klein beetje olie lekt (geen hele plasse maar echt een beetje!) de auto heeft geen roest of andere rotte plekke heeft natuurlijk wel gewoon gebruikersplekjes. voor een auto van 20 jaar ziet die er netjes uit. de vraagprijs omdat het moet 2250. voor vragen kan je mailen of belle. crazypeter16@hotmail.com of 0623949881 Last edited by crazypeter : 04-01-2011 at 19:57. Reason: 750 euroooo |
|
||||
|
||||
een leuk bod is ook altijd welkom
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
een mooi bod is ook welkom
eventueel ook te koop zonder de a3 wielen dan ga er 250 van de prijs af. (in)ruil mogelijk van bijvoorbeeld polo 6n, lupo, arosa |
|
||||
|
||||
vraagprijs van 1750 zonder a3 wielen en op staal.
heb namelijk iets anders gezien |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
leuk bod is welkom
|
|
||||
|
||||
1500 op staal......
|
|
||||
|
||||
upppppp
|
|
||||
|
||||
schopppppp
|
|
||||
|
||||
oke weer even onder de aandacht.
de auto staat nu op 14' 5 spaaks wielen met goede banden. eff klein lijstje met wat ik dit jaar vervangen heb. bougie's/ kabels rotor en verdeelkap remschijven en blokken voor lambasonde dynamo laten reviseeren nieuwe accu nieuw thermostaat huis v snaartje startmotor van het meeste heb ik de bonne er nog bij...... en dat voor 1500 euri |
|
|||
|
|||
ruilen tegen een golf mk2 voledig gti uitgevoert met kr blok wel als 1.6 op kenteken lekker goedkoop in de verzekering en belasting half gecleande achterklep en motor kap voor 3 maanden terug opnieuw gespoten? hij moet apk gekeurd worden weer maar ik rij er veelste weining in eigenlijk en zoek een wat grotere auto en jij een kleinere en ik wil wel graag een mooie leuke jetta die al een beetje naar me zin is en die vind ik niet zo gouw pb me maar alsje intresse heb
Last edited by michiel026 : 25-11-2010 at 12:47. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
en omhoog
|
|
||||
|
||||
doe een mooi bod......
|
|
||||
|
||||
niemand???
heb weer wat anders op het oog dus doe een schappelijk bod |
|
||||
|
||||
inruil doet die 700 iemand die meer geef ??????
|
|
|||
|
|||
750??
|
|
||||
|
||||
niemand die meer bied????