|
||||
|
||||
Gordels Golf 1.
Hallo heren..
Ik ben op zoek naar gordelautomaten voor de stoelen. Nu bied iemand er twee aan van een golf 2...maar kan iemand me vertellen of de bevestiging hetzenlfde is als van een golf 1?? Heb me er nooit in verdiept! Groeten Jurjen.
|
|||
|
|||
zeker weten doe ik het niet maar dacht dat het niet goed kwam welk gedeelte ben je nodig waar je gordels in klikken? denk dat ik deze nog wel heb liggen moet ik alleen wel ff zoeken.
|
|
||||
|
||||
Ik heb pas de passagiersgordel vervangen. Ik vond niet direct golf 1 materiaal dus heb ik er nu een gordel van een golf 2 in zitten. Ik heb wel alles vervangen, dus zowel de automaat beneden aan de stoel als de riem zelf. De riem van de golf 2 paste in ieder geval niet in de automaat van een golf 1. Ik veronderstel omgekeerd dan ook niet...
De bevestiging beneden is wel hetzelfde. Grtz Last edited by LowriderVW : 01-12-2010 at 13:05. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb de hele set kompleet te koop voor € 50,- Voor+achter inc kapjes beugels enz. Zeer netjes. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=77774 Last edited by Gti1-G60 : 01-12-2010 at 13:28. |
|
||||
|
||||
Ok golf 2 gaat dus ook passen..
Heb namelijk tt stoelen gemonteedr dus moet een haak hebben(die op de riem zit)met een vierkant gat i.p.v een golf 1 gti die een soort pijl-vorm heeft. Zoek dus geen spanners op de stoelen,maar de automaten(riemen)in de auto. Nu krijg ik dus divers aangeboden van corrado en golf 2 maar wil zeker zijn dat dit gewoon past. Van een Cabrio krijg ik ook aangeboden... past wel denk ik??? Groeten Jurjen.
Murdock...I love when a plan comes together Last edited by karretje : 01-12-2010 at 18:06. |
|
||||
|
||||
Niemand die me kan bevestigen of van een cabrio/golf 2 gaan passen??