|
|||
|
|||
Sierstukje einddemper Golf 2 GTI 16v
Ik ben op zoek naar een net sierstukje voor op de einddemper van mijn Golf 2 GTI 16v. Het liefst iets dat op het eindstuk van een originele GTI 16v einddemper lijkt, maar mocht iemand iets anders moois hebben liggen, dan is dat misschien het overwegen ook wel waard.
Geen eindstukjes die schuin omhoog lopen. Het liefst wel iets met 2 pijpjes (hoeft niet per se schuin naar rechts zoals origineel GTI, recht naar achteren mag ook). Last edited by KJ-Golf : 02-11-2010 at 22:42. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hmm, tja.. Dat is gelijk weer een complete demper met waarschijnlijk niet dezelfde diameter als mijn eigen pijp en moet ik dus weer flink gaan kloten om dat allemaal op elkaar pas te maken.
Heb daarom liever een los eindstukje die ik gewoon over mijn huidige demper schuif. |
|
||||
|
||||
halfords.nl
|
|
|||
|
|||
Moet wel beetje toonbaar zijn..
|
|
||||
|
||||
ik heb nog wel een oude 16v demper met schuine pijpjes kost weinig
|
|
|||
|
|||
Quote:
Verschil in diameter is 8V en 16V,daar moet je goed om denken,maar kun je zo met een schuifmaat even opmeten bij je eigen Golf GTI ik zou persoonlijk voor een andere/nieuwe einddemper gaan ipv alleen de eindstukjes! Als er voor de rest een originele uitlaat onder je auto zit,is het een makkie om er weer een andere/originele eindemper aan te zetten,je hebt dan alleen nog een uitlaatklem nodig en klaar |