|
||||
|
||||
klote dat de steun is afgebroken , wordt snel weer gemaakt denk ik , de auto zag er super uit
|
|
|||
|
|||
minder stijn... maar vertrouw erop dat jij dat zo gefixt hebt hehe...
wie heeft er fotos van de huidige kleur dan? ben superbenieuwd!!! en stijn, ik wil natuurlijk precies weten hoe je het gedaan hebt |
|
||||
|
||||
wel rot voor je ,van die steun ,maar das een klein beetje werk zo'n steuntje maken .
maareuh ,wanneer afstellen ??
|
||||
|
||||
hier dan stijns nieuwe kleur
|
|
||||
|
||||
Wanneer heb je tijd Serge?
Kleur is me te licht uitgevallen, binnenkort opnieuw in een paar tinten donkerder!
|
||||
|
||||
Cool filmpie!!
|
|
||||
|
||||
shit van die steun!
maar ik vin hem er wel super gaaf uitzien zo!
|
||||
|
||||
roep maar een datum ,over een week of 2
|
||||
|
||||
Ik zal mijn rooster eens bekijken Serge...
Update vandaag: motorsteun gemaakt en drastisch verbeterd, stukken steviger nu. Wel WEER de Webers er af gehaald, ben er achter dat er een lek zit tussen inlaat en cylinderkop. Hopen dat nu dan eindelijk alles een beetje netjes gaat lopen. Morgen even overspuiten en ehh... VRAAG: wat voor extreme maten zijn er allemaal in 14" eigenlijk? Heb natuurlijk die Cosmics liggen en Leon gaat smartachtige bandjes proberen te regelen, maar wat heb je in die maat eigenlijk? Iemand een idee of lijstje?
|
||||
|
||||
ff vraagje tussendoor: rijd dat nou nog een beetje van die smartbandjes of sta je gewoon heel de tijd dat bandje op te roken als je een keer gas geeft?
|
||||
|
||||
ponton: ja, die rookt alles op. Gewone auto: alleen onder een Kever gehad, geen enkel probleem met 13 1/2 pk....
|
||||
|
||||
ben zelf aan het kijken wat leuk is op 14 inch
dit leek me wel aardig http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifen...=KH_5962&dsco=7 |
|
||||
|
||||
Ah, inderdaad! Autobandenmarkt regeert, alleen jammer dat je tig keer maten in moet vullen om te checken of het bestaat. Zou handig zijn als ze gewoon een lijst hadden van alle maten in een bepaalde inch...
Anyway, 155/55/14 is wel cool! Prijs is ook niet gek. dat ligt toch wel rete plat op de velg denk ik...
|
||||
|
||||
Hehe, eindelijk een update met pics!
Motorsteun is hopelijk weer even in orde, kijken hoe lang hij het deze keer houdt?! Genoeg geluld, foto's!! Let niet op de wielen, Cosmics zijn in de maak!!! Oh en dat plamuur op zn neus is omdat de plaat naar onder verhuisd is, moet nog schuren en bijspuiten
|
||||
|
||||
leuk kleurtje! ziet er netjes uit zo...
ps. komen er nog andere wielen onder ofzo? :p
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
whoah, motorbeplating is ook netjes geworden, nice
|
|
||||
|
||||
in 1 woord...
SUPER !!
|
||||
|
||||
Stijn, wanneer gaat die sticker er nou af???
|
||||
|
||||
mooi geworden, zeker de motorbeplating..
denk alleen dat ie met bumpers mooier is, maar das persoonlijk natuurlijk.. |
|
||||
|
||||
die sticker moet je verdienen die krijg je niet zomaar
|