|
||||
|
||||
Terug Poloweiss, als je dan per se toch wil spuiten (zou ik nog wat jaartjes uitstellen), anders is dit nog wel een mooie kleursuggestie:
|
|||
|
|||
Quote:
is dit een originele kleur (wel mooi maar veel metalic in vo oldie) ja zou niet voor de eerste 2 jaar zijn zal al veel zijn tege de zomer van 2011 om hem plat,velgske en mss interieur grtz |
|
|||
|
|||
voorschotje betaald en ligt normaal den 20ste plat
grtz |
|
|||
|
|||
en mss kome deze velgen er ook direct onder
|
|
|||
|
|||
jippie ben de eerste met de nieuwe eu-platen :s maar kom krijg toch een engels exemplaar (op 2 regels)
|
|
|||
|
|||
ja kzal hier es poste he
kem dus mijn nr-plate ontvange dus es op de baan geweest met den derby en dan leuk fotosoepke aja der is een blokske gereserveerd vo den derby lekker crappy picske hoor het wel grtz |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nummerplaat vindt ik echt lelijk, amai zo een stuk!!!
Wielen vindt ik wel mooi. Tof interieurke trouwens ook. Grtz Poloken
|
||||
|
||||
Interieur ziet er proper uit!
De nummerplaat vind ik echter ook niet geslaagd, had je niet beter zo'n kleine aangevraagd? (mag in sommige gevallen) Niet alleen is die 'vierkante' veel te groot, ze is ook nog eens lelijk met die B linksonder ipv linksboven.
|
|||
|
|||
kleintje moet ge speciaal aanvrage en vrees dat ik daarvoor niet in aanmerking kom... maar zijn aan het denke op soort snapp-off systeem te zoeke vo de achterste plaat met eronder dan een us-plaat wss
|
|
|||
|
|||
zal hier nog iets zegge
is tijdelijk gezakt maar zal vanvoor weer omhoog kome volgende winter als dit geplaatst word is dus een 1400cc 16v uit nen polo 6n met dubbele weber, spagetieke, aangepaste nokkenas... zou op 130-140pk moete zitte zoals je kan zien komt de as ook mee (makkelijk voor de remmen) en zodoende kan ik ander schroefkitje plaatse vooraan nu tege de zomer een budgetvelgje zoeke (max 350 met bandjes) omdat deze juist een zomer moet dienen hoor wel of er positieve of negatieve opmerkinge zijn he grtz |
|
|||
|
|||
Nette derby,maar gooi a.u.b dat oud ijzer van het dak af.
|
|||
|
|||
ja dakrekje gaat er wel eens af voor te herspuite en wordt wss wel trggeplaatst want vind het iets hebben en is handig voor de nr plaat
nu heb ik dit weekend in panne gestaan met de derby (gaskabel geknapt) en omdat ik nerges eentje kon vinde hebben we deze dmv een suikertje trg hersteld. ik zou natuurlijk liever eens een andere gaskabel plaatse. nu is de vraag of iemand weet waar ik die kan vinde (of van welke andere vw modellen ik deze kan nemen) alvast dank Xavke |
|
|||
|
|||
hier ewa uit het oog verlore :p ja ad daily begonne en dan kan je niet meer volgen he :p
den derby heeft ondertusse nieuwe schoentjes gekrege nl. setje 14" pls velgen dan meegedaan aan oldirit was wel fijn :p en dan enkele van op vagnation |
|
|||
|
|||
nu ligt er natuurlijk het bloksje n og niet in maar daar bestaan winters voor :p nu heb ik een dom vraagje wss maar in hoeverre is mijn 6n 1400 16v blokje met de 6n as, plug and play in den derby?
|
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 18:01. |