|
||||
|
||||
Kreeg vanmorgen een smsje van Bobby-Digital,
Afgelopen nacht gestolen in Weert: PS-LB-08, Zwart Golf 3 VR6, 5 Deurs. |
|
||||
|
||||
Quote:
Niet toevallig met TDI logo en pijpje hè? Dat ding in Sittard had dat namelijk er op, maar was dus wel een donkere 5-deurs mk3, en niet echt ver uit de richting. Kans is klein, maar voor de zekerheid toch maar vragen hè...
|
||||
|
||||
Weet niet,
Kreeg het smsje ook maar door en vond het wel zo gepast om het ook hier even te melden. |
|
||||
|
||||
Opgelet! RS4 gestolen!
Donderdag ochtend kwam ik tot de conclusie dat mijn Audi RS4 niet meer op de plek stond waar ik hem dags ervoor had achter gelaten. Later bleek dat in ons huis was ingebroken en de sleutel ervan was meegenomen. Verder is er niets vermist dus het ging uitsluitend over de audi.
Wellicht heeft iemand de auto ergens gesignaleerd na de nacht van woensdag 17-11 op donderdan 18-11. de volgende kenmerken: Audi RS4 bj 2001 Zilvergrijs 88-NL-LG Uiterlijk in perfecte staat Getinte ruiten geen logo in grill 255/35R18 Michelin Pilot Sport2 banden Bury bleutooth carkit met tought screen Audi logo op achterklep zit een beetje los Last edited by Marcski : 19-11-2010 at 22:12. |
|
||||
|
||||
Foto's zouden een mooie toevoeging zijn denk ik...
Verder succes met de zoek tocht!
|
||||
|
||||
Ai ! veel sterkte maikel!
|
|
||||
|
||||
WTF aartsmaikel!
heb ff je foto's aangepast, waren wel erg klein Last edited by Marcski : 19-11-2010 at 22:12. |
|
|||
|
|||
en ja hoor het is weer zo ver, tering lijers. ze gaan bij bostjes op moment golf 5r32 golf6 r-line noem maar op! hoop dat je goed verzekerd bent, denk dat je hem nooit weer terug ziet. sterkte met het verlies.
|
|
||||
|
||||
Valt niet veel te zeggen dat niet al in gelijksoortige topics gezegd is de laatste tijd, en vind 't erg dat ze steeds vaker voorbij lijken te komen.
Succes.
|
||||
|
||||
Damn... Ze moeten bijna wel gericht naar je RS4 gezocht hebben, het is niet zo dat ie bij jou erg in het zicht staat.
Sterkte in ieder geval, ik zal m'n ogen open houden.
|
||||
|
||||
pff sterkte... op het audiforum zijn al 3 RS6's gestolen.. succes ermee
|
||||
|
||||
Dude WTF! Sterkte!
|
|
|||
|
|||
Quote:
op bestelling ? op transport naar oosteuropa |
|
||||
|
||||
Tijd dat de grenzen weer dicht gaan. Dan maar een paar minuten langer aan de grens wachten...
|
|||
|
|||
Quote:
was voor iedereen beter .. maar ja .... |
|
||||
|
||||
GESTOLEN VR6 gezocht gestolen
http://auto-onderdelen.marktplaats....o&thumb_click=1
Letop gestolen in weert,er staat een beloning op!!!
|
||||
|
||||
Hier meer info:
http://link.marktplaats.nl/397082271 |
|
||||
|
||||
gratis upje
Hopen dat hij snel terug wordt gevonden in 1 stuk |
|
||||
|
||||
Quote:
Wellicht vind je er hier iets van terug, otomoto.pl allegro.pl autoplius.lt auto.cz/bazar auto.ria.ua avto-bazar.com.ua
Veni vidi velcro..... Ik kwam, zag, en bleef hangen Last edited by stufenheckfahrer : 26-11-2010 at 00:30. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kom ik er gisteren achter dat ik de eigenaar ken, Hij heeft iig nog niks van zijn Golf vernomen. |