|
|||
|
|||
Vw Golf mk1 1.1 "82
Volkswagen golf 1 1.1L
Bouwjaar 1982 4 versnellingen APK tot eind december 2011 Voorzien van : nieuwe Remklauwen, blokken, remleidingen Raceland Schroefset ( nog geen maand oud) ATS Classic's 7 en 8 breed met 175 50 13 Dunlop sp sport banden Rode primer lak laag De bestuurders stoel is een beetje beschadigd maar verder is het interieur zeer netjes. Rond om de auto zitten wat lichtelijke roest plekjes. Heeft u een opmerking(en) of vragen neem even contact op via mail. Richtprijs 1500 nu €1200 http://link.marktplaats.nl/390667598 Edit: Ik had belooft om er een voorscherm bij te leveren, maar omdat ik nergens aan een nieuwe voorscherm kan komen gaat dit niet door. mijn excuses hier voor. Last edited by marcel #2 : 02-03-2011 at 11:32. |
|
|||
|
|||
up
|
|
||||
|
||||
doe je aan inruil?
|
|||
|
|||
Nee ik doe niet aan inruil
|
|
|||
|
|||
is de roest alleen aan de voorschermen?
loopt het motortje mooi? mvg tom |
|
|||
|
|||
heej
heb belang bij je golfje 1 is die nog aanwezig? kun je me foto's sturen vn de motor ruimte? en waar is die te bezichtigen? mail me anders even ben wel ge intresseerd..:golf1racer@hotmail.com mvg |
|
|||
|
|||
Terug in de verkoop
|
|
|||
|
|||
Doe je ook alleen de ATS'en weg? Heb wel staal die je dan mag hebben met bijbetaling van mijn kant.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Heren en dames, hij moet toch één van deze dagen de deur uit
|
|
||||
|
||||
Heb je het golf je nog te koop staan heb er wel intresse voor kan je telefoon nummer door geven tot wee een afspraak kunnen maken als die nog niet weg is gtz gerardo
|
|||
|
|||
Quote:
Ik hoop ook een dezer dagen te kunnen komen kijken |
|
|||
|
|||
Meld maar als je tijd hebt.
Kwaliteit is om te huilen maar het geeft je een beeld van de auto |
|
||||
|
||||
Vind het echt een vette Golf!
Helaas heb ik al een Golf en daar hebben mijn vader en een kennis de afgelopen weken zoveel tijd in gestoken, dat ik het niet kan maken om 'm nu alweer weg te doen. |
|
|||
|
|||
ia dit ding nog te koop..?
|
|
|||
|
|||
Is de auto er nog?
|