|
|||
|
|||
meerdere sets velgen, SPEEDLINE, BBS Rs, Rm, OZ racing
BBS RS LORINSER'S
3delige bbs zeer uniek en vind je niet een 2e set van in 4x100 ! 16inch hoogglans verdicht 8j en 8.5 j steek 4x100 Harten zijn dicht gelast en toen opnieuw omgeboord na 4x100 dus geen overlappende gaten Nieuwe boutjes zwart gepoedercoat Orginele ook nog aanwezig Nieuwe verborgen ventielen Nieuwe banden (1500 kilometer) falken 195-40-16 Min punten. Achter op de 8.5j zit lichte stoeprand schade (3cm) is er zeker met gemak weg te werken Foto's zeggen genoeg Onder een cabrio. Onder een golf 2 Onder een vento prijs 1.150 speedline jjd system 16inch 3x et35 1x et26,5 (is af te draaien) 4x100 de J weet ik niet dit zijn super aparte chrome velgen! op elke velg liggen 2 banden 105-85-16 (2 bandjes lekken iets via de rand, denk niet goed schoongemaakt voor het monteren) banden zijn in nieuwstaat en kosten 35euro per band (zijn banden van een motor) prijs 250euro velg is nieuw.. iets lig schade en zonder naafdop bbs rm 15inch 6,5j et38 4x108 evt voor reserve velg of als je er 1 krom hebt!? prijs is 100euro bbs rm 15inch 7j et25 4x100 velg is splinternieuw maar heeft een deukje in de rand en geen naafdop leuk als reservewiel of als je er 1 stuk hebt prijs is 125euro org 3delige velg van het merk OZ en type HARTGE! op de velg staat geschreven 5x112 maar ik denk zelf 5x120 omdat dat een huistuner is van bmw 17inch 7,5j et35 leuk voor reservewiel of als je er 1 kapot hebt prijs is 150euro Last edited by vinnietuning : 21-11-2010 at 18:47. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat Hoe moet ik me dat voorstellen ? Heeft dit een bepaalde reden dat er 2 stuks op liggen ?
|
||||
|
||||
Quote:
Hier wil ik inderdaad ook wel een stukje achtegrond van weten.
|
||||
|
||||
Heeft geen reden, alleen dat het dikke Tuning is Zijn hele aparte wielen waar 2 motorbanden op zitten, en dus ook 2 ventielen etc.
|
|||
|
|||
klopt Benji
is gewoon een set velgen met motorbanden, zou niet weten of ze speciaal gemaakt zijn ergens voor? kan wel een mooi verhaal neerzetten goed bod welkom |
|
||||
|
||||
Maar hoe zijn de banden dan aan mekaar verbonden
|
|||
|
|||
zijn gewoon los van elkaar gemonteerd! als een normale band maar dan 2x..
|
|
|||
|
|||
Die lorinsers zou je die ook naar 5x100 kunnen krijgen? met boren of adaptors? Zijn zulke dikke velgen!
|
|
|||
|
|||
hey doe je ook aan inruil?
|
|||
|
|||
inruil op welke velgen en wat wil je inruilen??
|
|
|||
|
|||
skup
|
|
|||
|
|||
up