|
|||
|
|||
Quote:
bedankt voor de prijsopgave. als ik nog steeds dezelfde gedachten heb na worthersee,brengk ze binnen. wachttijd zal wss wel enkele weken/maanden zijn veronderstel ik? grtz |
|
||||
|
||||
enkele weken wel ja
|
|
||||
|
||||
wat loopt dat mens op dat filmpje raar net of ze in haar broek heeft gekakt haha met haar handen in haar zakken zo van : kijk mij eens ruig lopen hahaha wat een kip.
|
|||
|
|||
misschien een beetje verkeerde topic kick maar heeft iemand een adres waar je dit kan laten doen?
|
||||
|
||||
Quote:
Bij diverse forum sponsoren.
|
|||
|
|||
Nog een vraagje, bij audi parabool velgen heb ik meedere dingen gehoord. De ene zegt dat ze mooie worden met polijsten, de andere zegt weer verdichten? Ik heb meedere plaatjes gevonden op internet, maar daar staat nooit bij of het nou gepolijst is of verdicht..
Omdat het gesmede velgen maakt dit verschil? |
|
||||
|
||||
Velgen worden mooier als je ze verdicht, bij polijsten blijf je in bepaald licht altijd wel krasjes zien, al kan goed polijst werk bij verdichten in de buurt komen.
Echter houd je na een seizoen altijd wel steenslag en krasjes over op de velg gepolijst of verdicht, en verdichten kost een boel geld. Verder is mijn ervaring dat gesmede velgen erg mooi worden zowel bij verdichten als polijsten. Deze set heb ik is gepolijst.
Audi A5 SB 2.0 tfsi quattro S-line Vw Lupo 1.4 Last edited by Hennuh : 16-11-2010 at 21:28. |
|
|||
|
|||
Okee bedankt voor de info! Die zijn wel super mooi gepolijst trouwens!
|
|
|||
|
|||
zou iemand een naam/merk van deze machine's hebben?
lijkt me wel zeer intersant
|
||||
|
||||
rossler leverd ze oa. weet niet wat je budget is maar een goede verdicht machine begint vanaf 27.000 euro..en dan heb je eentje tot 19 inch
|
||||
|
||||
Kijk wel uit waar je het laat doen,
Er zijn maar weinig bedrijven die echt goede kwaliteit leveren. Vaak is het zo dat de bedrijven die maar 1 machiene hebben niet de kwaliteit kunnen leveren omdat ze per stap de korrels wisselen moeten en daarom vaak om de wachttijd te verkorten de velgen minder lang laten draaien of soms zelfs stappen over slaan. Puc Polish is een goed adres in de omgeving van NL, dan er zijn nog een paar adressen die ook wel goede kwaliteit leveren maar enkele daarvan laten het ook over Puc Polish lopen. Dan heb je in duitsland ook nog een goed adres en die heet Grommes. qua prijs liggen ze beide ongeveer gelijk. Dit zijn de enige 2 bedrijven waar ik ervaring mee heb. Last edited by classicline : 12-12-2011 at 14:20. |
|
||||
|
||||
Naast Stefan (puc polish)
Gerjan kan t ook prima ( stroeve), JPS ( Arjan) kan het ook prima. In Sneek zit Alloyart, die kan t ook prima. Peter (sixpack) kan t ook prima <Marnix is ook dikke prima
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 12-12-2011 at 15:02. |
|
||||
|
||||
Vergeet Marnix van Custom car alloy niet!
Het werk dat ik van hem gezien heb is beter dan veel verdichtwerk dat ik op meetings ben tegen gekomen.
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Marnix levert echt topwerk, ik heb een setje laten verdichten waar die koppijn van kreeg maar het eindresultaat was top!