|
|||
|
|||
golf 1 gti en caddy 1 gtd
gezien ik de polo 6n en mini verkocht heb en deze allemaal een beetje heb kunnen ruilen/inruilen ben ik nu trotse eigenaar van 2 MK1
Golf GTI 1.8 8V bouwjaar 83 origineel hollander Caddy 1,6 GTD (uit golf2) bouwjaar 88 ook origineel hollander de caddy is momenteel mijn project. hier heb ik sinds aanschaf ook al aardig wat aan gedaan. zo kocht ik hem dus. andere kleur erop. interieur grotendeels aangekleed en wat dingen vernieuwd. schuifraam voor achter en ben nu bezig met klapramen op te knappen. (al komen die misschien in de golf) zoals die nu is: en de steffan`s van de polo komen eronder. de golf gti. afgelopen weekend pas opgehaald dus nog niks aan gedaan. plannen. schroefset ander interieur zien te scoren. mooie bbsjes deronder knopen pakketje deraf en orgineel bumpertjes in chrome derop originele grill en wat opknappen zodat de roestblaasjes er ook weg zijn. |
|
|||
|
|||
vandaag eens ff met de golf aan de gang gegaan.
eerst eens flink wassen en poetsen. ook heb ik een hoedenplank met boxen gemaakt. hiervan zie je niets want de hoedenplank is gewoon glad. en boxen/versterker deronder foto`s zijn wel wat donker want was al wat later toen ik klaar was. nog de plannen voor komende week. booskijker eraf. grill met enkele lampen erin van de caddy. de originele gti badges zoeken en erop plakken. zoeken naar een interieur volgende week ook betere foto`s. |
|
|||
|
|||
vandaag weer even een beetje gepoetst en gedaan.
ook de grill veranderd voor die van de caddy ook ben ik nog even snel wat foto`s gaan maken. ze zijn igg en stuk duidelijker. nu nog een nieuwe chrome sierstrip scoren want die erop zat was gelijmt met prutlijm en ligt nu ergens in de berm van de A16 :laugh: |