|
||||
|
||||
Ik kan me die Jetta met die 20vt erin ook herinneren, blonk inderdaad niet uit door vriendelijkheid
|
||||
|
||||
Ik begin ook wat te twijfelen aan het verhaal van Pascal.
Als ik hier een beetje de reacties lees! En het verhaal wat ik van Johan heb gehoort! En als Johan uit Leeuwarden wat op het oog heeft en wil hebben KOOPT hij het ook,geen zorgen! Dat wouden wij ff kwijt . Gr Siep & Hugo Last edited by siepgti1978 : 14-11-2010 at 19:13. |
|
||||
|
||||
Moet je eens een auto die wel gewild is voor de export aanbieden.. wat voor reacties je dan krijgt
paar voorbeelden: Geachte, hoi main name EDWIN LEMMER STAD vivile muss betalen golf ophalen? hoi sory i bin komen kajke golf nechste wohe ik bellen 12.11.2009 ist prima? auto alles ok ik bin kaufen 100%
|
||||
|
||||
Quote:
Hahhahaha |
|
||||
|
||||
Quote:
Is dit DE jopie uit Goutum/ Leeuwarden. de jetta kan ik me niet herinneren maar de rode golf 1 wel.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
Vrijdag afgesproken met een gast die de rooie wilde hebben. Gewacht en gewacht, maar niks meer gehoord. Ondertussen moet je dan wel thuis blijven voor zo'n lui.
Zou vandaag overdag wat horen van die knakker die morgen voor de rooie langs zou komen, en alweer niks gehoord. Ben benieuwd of ie morgen alsnog komt opdagen. Zo niet, denk ik dat ie lekker blijft. Zoek me dat startprobleem dan wel uitvoerig uit.
|
|||
|
|||
dat pascal meer geinterseerde had klopt want dat was ik, super auto heb hem op de brug bekeken maar nadat ik mijn plannen zoals 16vt en alles door had gerekend heb ik het niet gedaan.
omdat die plannen mij echt te duur werden ook door de aanschafprijs wat voor een swallow niet te duur is maar het complete plaatje wel. Ook weet ik dat pascal de auto gister helemaal op heeft staan poetsen en in de stalling heeft gezet zodat hij hem mooi kon tonen aan deze zogenaamde klant. En de rare reacties over de mail van je denkt zeker dat ik geen geld heb bla bla heb ik ook gezien. Maar al met al is dat vasthouden niks, wie het eerst er is met geld die heeft hem. Alleen jammer dat deze man zo hoog van de toren blaast en vervolgens het te ver vind rijden dat had hij ook eerder kunnen weten. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nou, een beetje filosofisch in de lucht staan l*llen kunnen we allemaal wel, 1 kant van het verhaal hebben we gehoord, ik zou zeggen: Jopie, take it away! We're all ears!
|
|||
|
|||
tsja wat moet je hier mee
ik heb dit zo vaak ook hier op het vf liggen al bijna een jaar injectoren gereseveerd voor iemand van het vf en geloof me het is bepaald geen newbee mij maakt het niet zoveel uit als je iets wil kopen en dan laat reseveren en toch blijkt dat het door bepaalde omstandig heden niet door gaat maar....... laat dit gewoon netjes weten ipv zwijgen als het graf aangezien ik nog geen annulering heb ontvangen ....... ze liggen er nog steeds voor je hoor houd me netjes aan de afspraak om ze voor je te reseveren en naar de topic starter vind dit een beetje on profi om eerlijk te zijn ik denk een ieder die op mp regel matig iets tekoop heeft staan dit wel aan de hand heeft gehad welkom to the real world
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
Ik zeg slotje... Dat heen en weer gepraat over wie er gelijk heeft schiet helemaal niet op... En je krijgt er alleen maar scheve gezichten door..
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb gelijk, zegt Ries ook. Staat zelfs in m'n sig nu, dan komt er tenminste geen discussie over.