|
|||
|
|||
Gevraagd: slaapplek Leeuwarden 28-29 januari
GEVONDEN !!
Superthnx
-= www.DMPD.eu =- Last edited by Razma : 05-12-2010 at 15:19. |
|
|||
|
|||
friesland kennende , vast wel wat te regelen
|
|
||||
|
||||
Probeer eens te boeken in een hotel in LWD.
Euro-hotel, WTC, oranjehotel, bastionhotel etc. Zie ook gouden gids oid zal vast wel meer zijn. |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
denk dat ze een gastvrij gratis plekje zoekt Last edited by Alberto : 07-11-2010 at 11:41. |
|
|||
|
|||
die 'hij' is een 'zij' ;-)
en idd.. zo'n beurs kost me altijd best veel geld en als beginnend bedrijfje is dat ook een flinke investering. Misschien dat een lieve forummember me wil helpen...
|
|||
|
|||
Quote:
aangepast . weet nog wel een slaap plek , zal vandaag eens vragen of dat gebruikt kan worden |
|
||||
|
||||
het woord 'zij' opent magischerwijze vele deuren die voor 'hij' gesloten blijven in een 'hij' wereldje
|
|||
|
|||
ik heb ook een plekje evt. Heb zelfs luchtbed voor je...das nog beter dan een sofa:P. Woon ongeveer 20 min rijden vanaf leeuwarden!
|
|||
|
|||
Quote:
meestal wel ... jij geen plek meer in de loods in mijn geval . mijn ouders hebben wel 3 kamers over thuis . |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha en dan opeens wel. Hoe voorspelbaar
|
|||
|
|||
dan gaat het nog sneller denk ik |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
nee hoor net zo snel , en zeker niet voorspelbaar , want het gaat om slaap plek bij mijn ouders , en niet hier |
|
|||
|
|||
Quote:
of juist niet he:P
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
Je had ook als titel kunnen gebruiken "slaapplek voor de stig gezocht"
|
|||
|
|||
niet zo mekkeren allemaal..stelletje internetrukkers. Ze zoekt een slaapplek geen date!
Nogmaals je bent welkom. Enige tegenprestatie die ik vraag is dat je een keer voor me kookt haha!
|
|||
|
|||
Leuke Alfa giulia op de foto..
|
||||
|
||||
Hier is evt. ook wel een slaapplek, we hebben hier nog een leeg stapelbed en een leeg 2 persoonsbed staan(hebben vaker logee's). Je moet alleen wel over beesten kunnen(hond, katten en een papagaai). Wij wonen in stiens, +-10 minuten rijden naar het wtc-expo
|
||||
|
||||
Slaapplek bij de vleet in Friesland, heb hier ook nog wel een leeg bed staan dus dat is geen probleem. Ongeveer een kwartiertje vanaf de Expo en niks om rekening mee te houden.