|
|||
|
|||
polo_jeroentje
zoals jullie kunnen lezen is mijn naam jeroen.
ik woon in hoogeveen drenthe en heb eigenlijk altijd vw gereden. voornamelijk golf type III. sinds kort ben ik in het bezit van een polo steilheck die ik langzaam aan wil opknappen. zal binnenkort wel ff foto's plaatsen. als jullie nog iets willen weten dan hoor ik het wel. grtn jeroen |
|
||||
|
||||
Welkom !!
Ik zou hem snel opknappen als ik jou was, één van de eerst meetings van 2011 is in Hoogeveen
|
|||
|
|||
Quote:
hij rijd en ziet er nog niet zo heel slecht uit. de lak is her en der wat dof. was reeds begonnen nieuwe nokkenas en tuimelaars deze waren versleten. 80/60 verlaging reeds gemonteerd. kan wel op de meet verschijnen maar zalnog geen show en shine zijn |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ook hier maar eens un updeetje.
ben bezig met de velgies op te knappen. foto voor. foto na proffesioneel ontlakken. na een avondje ontvetten en na schuren en primeren. word vervolgd. |
|
|||
|
|||
Lekker bezig Jeroen!
|
|||
|
|||
Thx houd je van de straat
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Moet nog wel veel gebeuren, Polo is volgende week an de beurt.
Paint job moet alles nog schuren wil hem eigenlijk over 2 week klaar hebben ? Maar weet niet of ik dat ga redden. |
|
||||
|
||||
Ligt er denk ik aan hoeveel tijd jij hebt
|
||||
|
||||
hey jeroen,jij ook al hier
overgehaald door arjan?
|
|||
|
|||
haha ja ook al hier, moet toch overal een beetje rond neuzen en ideeen opdoen
@fallenk8101 heb niet zo heel veel tijd. moet het hebben van hoog uit een uurtje per dag het scheelt dat de auto op mn werk staat en dat ik in mn middag pauze wel wat zou kunnen doen. |
|
|||
|
|||
eerste laag wit zit erop dekt toch niet heel mooi dus mag nog wel een keer. |
|
|||
|
|||
hier ook maar ff spammen.... in mn eigen topic hahaha
zender velgies zijn helemaal zwart geworden tegen slag... met niet dekkende lak ???? maar zo ook dikke prima. voor de rest ligt de polo half uit elkaar. paint job. ff een paar pica's |