|
||||
|
||||
16 Inch Opel of Mini staal
Ik ben toch eens voorzichtig op zoek naar een setje 16 inch Opel of Mini staal,
Steek 4x100. Inruil 13 inch verbreed staal is mogelijk. Liefst ergens in Limburg of Brabant, of net de grens over richting Belgie. Erik.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 25-10-2010 at 15:25. |
|
||||
|
||||
Je kunt beter op zoek gaan naar een setje 16" staal van een Mini .. die zijn wat mooier dan het 16" staal van een Opel.
|
|||
|
|||
Johan8vplus hier op het forum heeft een setje te koop staan,deze set staat ook op MP voor evt foto's,maar je zou hem even op kunnen zoeken via de memberlist en een PM kunnen sturen,
|
|
||||
|
||||
Ja mini staal ziet er inderdaad er net uit.
Dus dit mag ook. En Johan8vplus woont helaas iets te ver weg.
|
|||
|
|||
Quote:
Hebben ze bij jullie geen TNT...... Als jullie samen een leuke prijsje af kunnen spreken,kan er wel wat geld voor TNT vanaf toch en anders ff via het koerier topic Erik hier nog ff een link van MP |
|
||||
|
||||
Haha jawel,
Maar wil het een beetje low budget houden. En heb niks aan de banden aangezien ze verbreed gaan worden.
|
|||
|
|||
Ik zag net op het opel-forum.nl een setje staan. Ik meende voor €125
|
|
||||
|
||||
Ja die heb ik ook gezien,
Kosten 120 euro, maar heb 15 min geleden op een setje geboden dus wacht dat even af nu. Maar waarom is dit staal nu net redelijk duur, Heb laatst een setje (15inch 5x112) voor een krat bier weggedaan. Kraaide geen haan naar.
|
||||
|
||||
Zo is niks geworden met de staaltjes op ebay, dus ben nog zoekende
|
||||
|
||||
Geloof me.....
Ik heb meerdere sets 16" verbreed staal gehad, maar opel is het best om te verbreden. Nadeel is dat er een gat mist maar bolling van het hart is minder bol dan van mini. Ik had voorheen een set opel staal in 6,5j et37 en laten verbreden naar 8,0j en 8,5j Daarna een set mini staal gekocht in 5,5j et45 zodat ik dacht ik 3,34cm bredere buitenrand kon krijgen. Nadeel van mini staal is dat de bolling van het hart echt heel ver naar voren komt steken en moeilijk is bij het verbreden om in de naad schoon te maken. Daarom ben ik weer over gegaan op opel staal.... Minicooper staal is over het algemeen ook duurder in aanschaf. Voor opel staal betaalde ik nieuw 200euro en voor minicooper 300euro! Renault kun je ook nog nemen en heeft et49 Hierbij een foto en zie het verchil: Last edited by henkwassenaar : 05-11-2010 at 12:36. |
|
||||
|
||||
Verschil is goed te zien ja.
Vind het mini staal wel net wat netter. Alleen zie ik het niet zo snel te koop staan dus denk dat het toch opel staal word. Iig bedankt voor je reactie.
|
||||
|
||||
Quote:
Goedkoper kan ik ze niet voor je vinden...geen geld.....!!!!!........ Banden kun je nog wel weer goed los verkopen. http://link.marktplaats.nl/392705235 Last edited by henkwassenaar : 05-11-2010 at 23:42. |
|
||||
|
||||
Ik heb ook nog een setje 6,5x16 opel staal liggen in 4x100.
mp-link: http://auto-onderdelen.marktplaats....gdxw%3D%3D&df=1
|
|||
|
|||
velgen
kijk even bij banden en velgen tekoop aangeboden
staat een setje 15 inch mini gr Marcel |
|
|||
|
|||
Quote:
hij zoekt een setje 16".......?
|
|||
|
|||
Quote:
dat is verkocht |
|
||||
|
||||
Iedereen bedankt voor de aanboden maar deze mag dicht,
Heb een setje op ebay gewonnen voor aardig weinig wat net over de grens ligt, alleen nog even afhalen