|
|||
|
|||
Golf 2 Wit, Jetta front, schroefset, rolkooi. !!!! INRUIL
Te Koop,
Volkswagen Golf 2 Merk: Volkswagen Type: Golf 2 Motorinhoud: 1300 KMstand: 203.300 ( Word nog meegereden ) Bouwjaar: 1990 Bij 197.000 een beurt gehad en is vervangen Distributieriem + spanrol waterpomp bougie's bougiekabels verdelerkap rotor oliefilter olie remschoenen achter handremkabels remblokken voor Wat er rond de 200.000 vervangen is. Andere versnellingsbak EEN 5 BAK ( inplaats van 4bak ) Nieuwe koppeling Nieuwe Drukgroep Hoofdremcilinder Sprint einddemper Remcilinders achter wat is er allemaal gedaan: V-maxx schroefset Z.G.A.N Bra Rode achterlichten Rolkooi Er zit een jetta front in en dan is allemaal nieuw aangeschaft Nieuwe jetta slotplaat Nieuwe Jetta grill Nieuw chroom Logo Nieuwe jetta koplampen Mooie chrome strippen op de bumpers Audio: Magnat Edition set 12 inch woofer 4-kanaals versterker pioneer boxen voorin Ovalen magnat in de hoedenplank Interieur van de auto Ziet er nog SUPER netjes uit. Vraagprijs met audio NU €1700,00 Vraagprijs zonder audio €1500,- Inruil: Denk aan polo, golf 3 of een andere vw Foto's Last edited by Bon-Goofy : 14-12-2010 at 19:27. |
|
|||
|
|||
UPPPEke
|
|
|||
|
|||
Up de prijs valt te bespreken
|
|
|||
|
|||
Uppeke
|
|
|||
|
|||
up
|
|
||||
|
||||
Hey deze staat al heel lang te koop toch? Heb deze eens te koop zien staan bij een bedrijf in annen, kan dat? Stond toen op steelies? Wel een leuke auto!
|
|||
|
|||
Quote:
Hey, Deze auto is nooit in annen geweest. Hij zit ongeveer al 2 jaar in ons dorp ( was eerst van een vriend geweest ) Dus da kan niet maar ik heb er toen ook eentje in annen te koop zien staan volgens mij. Tevens Upp |
|
||||
|
||||
ah dat kan dan niet nee, was precies een jaar geleden idd. Succes met de verkoop!
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Upppeke
|
|
|||
|
|||
ik heb een golf 3 gti 2.0L 16v rood, alles elektrisch, recaro sportinterieur is nog puntgaaf!!.
Ik wil hem ruilen tegen zon leuk golfje, een btj retro style |
|
|||
|
|||
Je hebt PB.
Tevens UPKJEE |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
heb evt. wel een polo 6n met werk in te ruilen
geinteresseerd ? pb maar |
|
|||
|
|||
Uppeke, Rolkooi zit er niet meer bij is los verkocht Nu 1700 COMPLEET
|
|
|||
|
|||
Upppp,, Inruil Elke Auto Mogelijk !!!!!!
|
|
||||
|
||||
Bon,
Wat voor rolkooi was dat? Gr, Yoery |
|
|||
|
|||
zelfbouw