|
||||
|
||||
Quote:
een kans van 50/50. |
|
||||
|
||||
Quote:
een kans van 1 op 2 |
|
|||
|
|||
yo,
ben van het vlaams brabantse Diest en dit is mijne daily jetta mk1 en de hobby gtz
|
|||
|
|||
Quote:
mooi kervertje grtn |
|
|||
|
|||
mijn golfke
|
|
||||
|
||||
Erg hoge kwaliteit van auto's komt er voorbij in dit topic
complimenten ook voor het feit dat jullie hier Nederlands schrijven, en geen Vlaams zoals op Flat4Free, zodat de Ollanders hier het ook goed kunnen lezen Terug ontopic: Meer Belgse mooie auto's
|
||||
|
||||
Er zit toch meer Golf 1/ Jetta 1 in Belgie dan ik had durven denken!
En verrassend veel daily drivers! VW heeft toch echt wel "bulletproof" techniek hé Wel weinig originele Gti-tjes!!! Zou wel meer van zulks willen zien maar ik ben al heel content met wat er staat
|
||||
|
||||
Quote:
van waar ben je ergens? ik zie net zo eentje vaak staan in halle namelijk. |
|
|||
|
|||
ik ben van lebbeke , dus ik denk niet dat ik dit ben , deze komt namelijk niet veel buiten en zeker niet in de buurt van halle
grtz |
|
|||
|
|||
ik heb hier ook nog en golfje 1 staan van 83 en nog een golf 1cabrio een amerkaanse van 83 maar weet niet hoe ik fotos moet plaatsen
|
|
||||
|
||||
Quote:
een kleine tip: waar search al ni handig voor is niet? |
|
|||
|
|||
Ben nieuw hier op het forum en dit is mijn mk1 gti van 1983. Ben van West-Vlaanderen |
|
||||
|
||||
De mijne, ben van Oost-Vlaanderen,Denderhoutem
grtz |
|
|||
|
|||
dees is de mijne,keerbergen staatem just men nief projectje
60*** ma op de klok staan
|
||||
|
||||
Quote:
golf 1 country? :p |
|
|||
|
|||
Ik ben van Vlaams Brabant - Averbode (dorp van de abdij en de ijskarretjes )
Mijn ex-golf (1100) & huidige golf (1800 GTI) al bijna 4 jaar in restauratie en nu bijna klaar voor heropbouw...eindelijk ! En een foto'tje van de T2b die we deze zomer hebben aangeschaft en mee op reis geweest zijn naar Z-Frankrijk Ondergaat ondertussen een 'onzichtbare' restauratie |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik dacht dit ook. Laatst navraag gedaan bij de verzekering en zij hebben mij verzekerd dat ze zich niet terug trekken zolang ik hem inschrijf als oldtimer. Dan zou het volgens hun niet uitmaken wat voor motor er zou in liggen. Zodra ik mijn nieuwe motor heb vraag ik of ze een papier kunnen opmaken waar de motorcode enzo instaat. Het zou me straf lijken als ze zich dan toch nog zouden terug trekken bij een zwaar ongeval.. |
|
||||
|
||||
er zijn toch nog wel meer belgen?
|
|
|||
|
|||
jazeker, ik ben ook een belg, ik kom uit pulderbos (zandhoven) provincie antwerpen,
en dit is mijn golf cabrio van '79 grtz! |
|
||||
|
||||
mooie cabrio, zo zi je ze nog weinig zo origineel.
|