|
||||
|
||||
D2 racing schroefset
Ik zat een beetje rond te kijken naar een eventuele schroefset voor mijn bora in de toekomst en kwam ik de schroefsetjes van d2 racing tegen
Op zich zijn het setjes voor een mooie prijs gezien het feit dat ze ook in hardheid enz instelbaar zijn Nou is dus mijn vraag: heeft er hier iemand ervaring met een schroefset van d2 racing en zo ja is het wat of niet? Kom wel wat dingen tegen op internet maar hoop dus dat er zelf mensen zijn hier die er ervaring mee hebben |
|
||||
|
||||
ja.. ben er zeker niet over te spreken
dit had een kennis van mij ook( vb foto) na een rondje over de ring( spontaan gebroken).. schijnt veel vaker voor te komen..
|
||||
|
||||
tjeezz... dat zou niet mogen gebeuren |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee mag dat niet? joh je meent et dit zou es moeten gebeuren in amerika, dan krijgt zo'n bedrijf gelijk een schadeclaim aan de broek van 3 a 4 ton |
|
||||
|
||||
ben niet van plan om met de bora op de ring te gaan knallen maar als dat al gebeurd laat maar zitten... geen d2 racing voor mij
Iemand nog een goed alternatief? wil de bora wel graag verlagen maar wil wel comfort houden ivm vele km's die ik er straks mee ga maken |
|
|||
|
|||
ziet er lekker uit en dan betaal je daar ff veel € voor. pfff
|
|
||||
|
||||
Dan zou ik voor een KW of Bilstein setje gaan, maar dat kost wel de nodige euro's...
|
||||
|
||||
Quote:
Zal vast goedkoper zijn dan jou en je auto in puin te rijden. En los daarvan... een paarse schroefset? Je rijdt toch geen Malibu Barbie Porsche.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik dacht dat D2 altijd kwalitatief hoogwaardig spul was aangezien men ermee in de DTM reed, en de prijzen zijn ook niet mis. Ook hebben deze setjes vaak zo'n camberplaat voor de camberverstelling, maar als ik deze foto's zo zie
|
||||
|
||||
Quote:
Is denk toch dat deze een tik op de as heeft gekregen of niet Lijkt mij stug dat dit in een normale bocht gebeurt!
|
|||
|
|||
ik heb d2 racing veren en ben er super content mee
deze veren worden gebruikt bij driftwagens en cirquit wagens dus snap niet dat dit kan bij normaal gebruik ook als je navragen doet bij mensen die ze jaren hebben en in de cirquit wereld er over praat krijg je enkel positive commentaren en nooit negatief dus vind het maar raar Last edited by koenty : 04-11-2010 at 09:46. |
|
||||
|
||||
serieuze drifters en circuitwagens hebben echt geen d2.. kan je legio voorbeelden geven over d2 dat dat uitgekostst word op circuit en drift sites.
dus grappig dat jij dat hoort.. kijk maar eens op driving-fun.com ( daar waar alle circuitracers bijeen zitten) en zie dat ze het uitkotsen
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 04-11-2010 at 10:45. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Probleem met Internet ressencies is wel vaak dat de negativiteit alleen maar beoordeeld word.
mensen spugen wel graag hun gal, maar positiviteit, dat uiten ze minder, dat is mijn mening erover. oow ja het is gekopieerd maar het klopt wel..... |
|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt mij ook |
|
||||
|
||||
Quote:
dempingtabel gezien? ...
|
||||
|
||||
indd gezien.. ik kan ook wel wat tabellen neerzetten
en prijs verhouding zal ook wel schelen he |
|
||||
|
||||
Quote:
zo kwam deze er bij een kennis onder vandaan.. gebeurde op de carambool waardoor hij hem net uit de vangrail kon houden.. was 1 dag ervoor gemonteerd, op trailer naartoe.. staan weinig verkeersdrempels op de ring. maar goed.. das mijn ervaring.
|
||||
|
||||
Quote:
doe je altijd
|
||||
|
||||
Net als jij. haha
is mijn ervaring zegt ie, ik dacht dat het die van je kennis was |