|
||||
|
||||
Zo dan, dat is geen half werk.....!!!
Suc6 Lars
|
||||
|
||||
Vet project!
|
||||
|
||||
dankje
heb inmiddels de voorkant er weer voorweg voor de zoveelste keer anders kon ik de intercooler buis er niet tussen weg halen er moest nammelijk nog een mapsensor ingelast worden steuntje voor de mapsensor is inmiddles klaar moet alleen nog even tig gelast worden en dan kan de voorkant er weer voor hopelijk voor de laatste keer heb mijn nieuwe Golf 5 benzinepomp en mijn Golf 3 pomp uitelkaar gehaald om te proberen er weer één werkende Golf 3 pomp van te maken maar dat wil nog niet echt lukken
|
||||
|
||||
Erg leuk project hoor !
Maar is het wel zo verstandig om zo'n achterste motorsteun rubber aan de voorzijde te gebruiken? Ik zie wel in waarom ,omdat die zo mooi compact is ,maar het zijn niet de meest sterke rubbers , ik heb ze al vaak genoeg kapot gezien ,en dan zitten ze op de originele plek ,waarbij ze niet eens zoveel worden belast ! Want de voorste motorsteun krijg behoorlijk op z'n donder daar namelijk !
|
||||
|
||||
Dikke wagen met een mooi torretje heb je daar!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is ook wat ik denk. Je gebruikt nu een steuntje die gemaakt is voor "druk" belasting Wat je er straks op loslaat is "trek" belasting. Ik denk dat je deze helemaal uitelkaar trekt met zo`n dikke motor Zou er toch nog maar even over brainstormen als ik jou was. Het zou zonde zijn dat je heel veel schade krijgt door een kantelende motor. Zeker na zoveel werk.
|
|||
|
|||
Quote:
daar heeft ronnie ook last van op het moment
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
ziet er erg goed uit...
alleen de deuren, hoe maak je die open? voor apk moeten ze van binnen en buiten bedienbaar zijn.... mvg Mike |
|
||||
|
||||
Quote:
maak ze nu open met een afstandsbediening heb al iets bedacht moet het alleen nog verder uitwerken en het blijft nog steeds clean iemand nog een idee over de motorsteun ik had nammelijk eerst een baksteun op mijn subframe gelast maar na een paar aanpasingen aan de hoek van de motor kwam dit niet meer uit de 6 bak is veels te groot voor een golf 3 dus toen heb ik dit maar zo opgelost alle ideeen zijn welkom zo zat het eerst
|
||||
|
||||
Benzinepomp past moet alleen nog vloeibare paking zien te vinden die tegen benzine kan
intercoolerbuis is ook afgelast en is weer half terug geplaatst
|
||||
|
||||
Zo dat ziet er goed uit, goed bezig en respect voor al het werk wat je erin hebt zitten.
|
||||
|
||||
Quote:
dankje zit inderdaat een hoop tijd in vergeet het wel eens wat voor tijd er al inzit ga volgende week weer eens met de Golf bezig moet nog wat stekkers op de kabelboom zetten, draden druk je zo in de stekkers en de voorkant kan er weer op en ik zoek nog steeds naar vloeibare paking dat tegen benzine bestand is iemand een idee
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb een gat in mijn brandstoftank (benzine) gedicht met ruitenkit (dus om je voorruit aan de carrosserie te plakken. Nu, circa 6 maanden later, nog steeds geen lekkage aan het gat. Misschien heb je hier wat aan.
|
||||
|
||||
Versachem Mega Grey OEM IMPORT GASKET MAKER
Een zeer fijne vloeibare pakking, die bestand is tegen benzine. Het is echt rotzooi! Werd vroeger gebruikt bij de Suzuki tweetakten, dus ik weet niet of je 'm nog kunt krijgen. Deze wat ik heb is toch al lettele jaren oud. Je Golf ziet er echt zeer goed uit! Respect voor al het werk!
|
||||
|
||||
heb nu vloeibare kit van locktite besteld die tegen bezine bestand is dus als dit binnen is kan ik de benzinepomp plaatsen
en als de motor loopt dan kan ik de auto naar mijn werk rijden en dan zal ik de motorsteun ook veranden
|
||||
|
||||
is al weer een tijdje terug dat ik hier in mijn topic gepost heb
inmiddels zit de golf 5 benzinepomp erin en is afgekit spalventilator geplaatst aircocondenser te pas gemaakt van een Golf 4 airride is onderweg en het belangrijkst de motor loopt http://www.youtube.com/watch?v=Zk792lozll0 de aandrijfassen zijn te kort als ik nammelijk maximaal stuur dan trek de as uit de homokoneet , dus de aandrijfassen zijn er weer onderuit de baksteun is ook opgelost deze zit nu weer in het subframe het is de bedoeling dat ik de auto binnekort RDW laat kueren als de aandrijfassen klaar zijn en dan ga ik de airride inbouwen en dan hoop ik ongeveer er januari mee te kunnen rijden
|
|||
|
|||
oke gedeelte fsi kabelboom gebruikt dus niet van de gehele wagen. ook boordnet regelapparaat van de fsi er bij in gemaakt? en km teller werkt ook?
|
|
||||
|
||||
inderdaat niet de hele golf 5 kabelboom gebruikt alleen voor de motor en de orginele ECU en die is in Engeland startblokeeringsvrij gemaakt, en wat niet nodig was om de motor te laten lopen is er ook allemaal uitgehaald
kilometerteller werkt nog niet maar daar komt een kastje voor tussen de ABS sensor
|
|||
|
|||
Jammer dat alle foto's niet meer zichtbaar zijn.
|
|
||||
|
||||
moet de foto's weer even opnieuw uploaden en dan komen ze wel weer in dit topic