|
|||
|
|||
Vannacht mijn golf gestolen (in Rotterdam)
Indien iemand iets ziet gaarne contact op syncro1.8t at hotmail.com |
|
|||
|
|||
GESTOLEN: Golf MK4 V5!!!
LET OP!!!
Zojuist van een maatje te horen gekregen dat zijn v5 afgelopen nacht in zijn straat is gestolen!! (nacht 29 op 30 Augustus, in Spijkenisse) Ik vraag jullie allen een extra oogje in het zeil te houden, en als je iets hoort, ziet, weet, vermoed, denkt of wat dan ook, direct contact op te nemen met Jim!!! Voertuiggegevens: Volkswagen Golf v5, 125KW, 170PK Zwart Bouwjaar: 2001 Kenteken: 74-HN-FL Kenmerken: - Verlaagd dmv schroefset - 18inch Audi TT velgen, met Falken banden - Gegroefde remschijven voor - V6 voorlip, past niet 100%, dus steekt een klein beetje uit aan de zijkanten - V6 achterlip, met V6look uitlaatsierstuk, gelast op originele einddemper - USA achterlichten (met grijs vlak voor knipperlichten) - lichtgetinte ramen (iets donkerder dan standaard) - Duidelijk zichtbare zonneband op voorruit - R32 xenon koplampen - R32 dakspoiler - Zwarte VW logo's voor en achter - Typeaanduiding op achterklep verwijderd contactgegevens: Jim: 0642734957 Bij geen gehoor kun je mij, Dennys, bellen op: 0613878356 Recente foto's:
|
||||
|
||||
Da's balen.
Hopelijk vinden ze hem nog terug voor hij gesloopt wordt en in onderdelen verkocht wordt of zo.
|
|||
|
|||
Bedankt Den ! Is dus mijn V5. Ik liep vanochtend al naar de zijstraat waar die vaak staat ik d8 he hier heb ik toch me auto vrijdag avond neer gezet dus ik in de straat kijken en op plantsoen nergens ik weer terug lopen naar de zijstraat helemaal niks geen glas, banden sporen of iets. Baal er echt van. Zulke figuren gelijk levenslang geven mij part.. Hoop echt dat die gevonden word maar heb er al een hard hoofd in dat die al richting oostblok is ofzow. Van de laatste 2 aangiftes van gestolen auto's hier in Spijkenisse zijn ze allebei terug gevonden het is maar hopen en afwachten.
Me ringcards lagen er ook nog 1 goed voor nog 3 a 4 rondjes, en me visstoel en me radio ( oude pioneer ) zat een carcam in en me autobra. Wel triest dat mensen zo je wagen van je afnemen terwijl je daar hard voor werk. |
|
|||
|
|||
glas zal je niet snel vinden... Zo'n golf 4 is bijna sneller open dan een golf 2 zonder sleutels.... Ik hoop dat ze hem heel terug vinden. Succes
|
|
||||
|
||||
autoafslag in utrecht is in de gaten houden, worden heel veel auto's terug gevonden die staan te wachten op transport naar veelal polen etc
|
|
||||
|
||||
Is echt enorm klote dit, Succes met het proberen weer te vinden van je auto
Gr. Martijn
Last edited by Ronal_Driver : 30-08-2010 at 20:23. |
|
||||
|
||||
Zoiets hoop ik nooit mee te maken, ik hoop dat je hem snel opspoord!
Op marktplaats heb ik hem zo 1 2 3 nog niet gezien in elk geval.
|
|||
|
|||
autoafslag denk je dat de politie daar ook al van op de hoogte is? Denk zelf namelijk dat me wagen nu verziekt word door stelletje van die oostblok mongols..
|
|
||||
|
||||
waar is die auto afslag dan?
als ik vanuit rotterdam naar almere(daar zit mijn bedrijf)rijd zie ik bij volgens mij een esso op de a27 altijd super veel oostblokkers met autotrailers. daar heb ik ook altijd mijn twijfels bij
|
||||
|
||||
Quote:
Of je vind hem volgenden week afgefikt zonder velgen, koplamen terug :S Moeten de grenzen maar weer dicht gooien, immigratiestop en de houten gulden in gaan voeren denk ik... |
|
|||
|
|||
Quote:
Deze is gelukkig weer terug. Hij is zo goed als in 1 stuk weer gevonden in Rotterdam (was ie ook weggehaald) |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
T5 gestolen
500€ beloning!
Gestolen! Deze Bus is gestolen! Ik vraag om hulp bij het opsporen van deze Bus! Ze is in Duitsland "Selfkant" gestolen en er lagen persoonlijke spullen van erfenis erin die ik graag terug wil! Soort Trouwbeeld zonder foto met witte stoff erin met de namen Vergossen en Lipperts! En nog meer! Goudrand service, bruine K2 skeelers maat 42 of 43. Klappers met Korrespondentie (Lipperts). Spel Risiko (oude houtfiguren versie), Blauwe jas Rosner Blauwe Ikea Slaapzak/deken Brieven van mijn overleden moeder Maria Vergossen Bus heeft gasistallatie Tank, ligt aan linker kant in de lange weg achter bestuurders zitting onder bank, groot origineel schuifdak LPG GASINSTALLATIE 2 aansluitingen voor aanhanger (oud en nieuw) chroomstalen bumpers getint glas porsche stoelen, lichtbruin leer met een VW-symbool en de naam Lesmeister in blauw erop. Stuur ook bekleed in lichtbruin leer! achter is de heel dikke schuimstoff van de bus bekeleed met zwarte frotté stof Spreid aub deze advertentie, de bus weg is een ding, maar de personelijke dingen is een ander! Mijn Telefoonnummer (liefst sms) is 0031617806937 mail aan t3buschris@gmail.com aub deze pagina uitprinten en openbar ophangen! Ben misschien bereid om papieren van de auto weg te geven als ik mij prive spullen terug krijg! Dit kan via een neutrale betrouwbare persoon. gr Chris hier links voor fotos van de bus [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] Accessories: Alarm, Centrale vergrendeling, Getinte ruiten, Verwarmde zetels, porsche stoelen met lederen lichtbruine bekleding en blauw VW en de naam Lesmeister erop, Navigatiesysteem, Stuurbekrachtiging, Elektrische ruiten, Neerklapbare achterbank, Becker navigatie Radio zonder bedieningspaneel, LPG gasinstallatie, CD/DVD-speler, groot origineel Schuifdak, Trekhaak, twee stopcontacten voor de Aanhanwagen (oud en nieuw) PS: staat die post goed hier of staat die beter elders in het forum? Last edited by t3buschris : 31-10-2010 at 20:12. Reason: nog niet klaar en foutjes |
|
|||
|
|||
ook op een ander forum geplaatst
http://bus-forum.nl/phpBB/viewtopic.php?f=13&t=16118
|
||||
|
||||
Chris.
ik zal mijn ogen open houden hier, aangezien ik ook in de Selfkant woon... succes en sterkte ermee
|
||||
|
||||
Iemand die zijn donkerblauwe of zwarte mk3 TDI met lichtmetalen velgen mist?
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Staat er hier ene zonder platen, radio d'r uit getrokken, bende kabels los, hele zooi overhoop gehaald... Politie is er al bij geweest, maar hij staat er nog steeds. Denk dat ik maar een briefje onder de wisser ga duwen dat als ie weg moet ik hem wel ophaal. Dieseltje voor de mk2.