|
||||
|
||||
Knippers doen het weer, er waren 3 zekeringen doorgebrand en de bedrading achter de alarmlichtschakelaar was een rommeltje.. Wat baal ik er achteraf van hoe ik een AB setje er in geknoeid heb!GElukkig doet dit het nu weer, nu nog de brandstofmeter en toerenteller fixen.
|
||||
|
||||
http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=163547
Hmm, zelfde probleem.. Nog geen oplossing..
|
||||
|
||||
Vanochtend op tijd de jetta opgehaald.
Omdat de g60 remklauwen het lood uit mijn wielen hadden geslagen heb ik ze opnieuw laten balanceren, dus die moesten er nog onder. Nu de remklauwen afgeslepen dus dat zou moeten passen.. Was alleen vergeten aan de bandenboer te vertellen waarom het lood er uit was en één van de wielen zaten een soort bakstenen in geplakt.. Die maar achter gezet en die van achter voorop, niet helemaal mooi met verschillende ET waarde's maar beter dan ongebalanceerd. Vloeistoffen gecheckt, dashboard dichtgeschroefd en naar Geldermalsen gereden om de boel af te laten stellen. Daar even gezellig koffie gedronken en met Jaap de jetta vastgezet. Eerst wat afstelwerk aan de injectie gedaan en toen aan de ontsteking. Qua geur/ geluid en vermogen werd het zienderogen beter De op de gok afgestelde 16v had maar 85pk.. Na wat knutselen bleek er toch prima 139,2 pk op de wielen te kunnen komen.. Wat een genot om te rijden in dat ding! En voor de critici:
|
||||
|
||||
Netjes, kan me wel wat in denken hoe dit wil rijden hoor. Super.!!
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Netjes Tjeerd! Echt super!
|
||||
|
||||
Goed bezig Tjeerd.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ben er ook echt blij mee, hij rijdt nu zoals ik het in mijn hoofd had toen ik begon met bouwen. Keertje overal PU in en dan is het helemaal prima!
|
||||
|
||||
Keurig resultaat man.....
Echt een nette/vette Jetta...!!
|
||||
|
||||
netjes tjeerd,gezellig rommeltje daar in geldermalsen he
|
||||
|
||||
Klopt, maar wat een kennis heeft die man, erg leuk om mee te werken.
|
|||
|
|||
Hoi Tjeerd leuk te horen dat ie goed loopt ,
En vooral toen je weg reed leuk dat je ook op dit forum zit. kijk maar eens op het crazy frog topic das mijn kar . Ik had nog wel ff met je willen kletsen maar ik was druk met een donkervoort. Ik hoop je weer te zien maar dan met een kms. Leuk zo n kleine wereld Ene onze japie die weet het wel. gr Henri |
|
||||
|
||||
Gave kever heb je Henri!
De jetta valt af en toe nog uit als ik van het gas af ga.. Wil dan ook niet meer aan slaan. Pas als ik opnieuw start loopt hij weer als een trein, iemand ideeën? Inmiddels mijn nieuwe aanwinst binnen:
|
||||
|
||||
oei das wel serieus spul tjeerd
|
|
||||
|
||||
Ik hoop het..
Denk dat de jetta last heeft van de kou ofzo, bleef maar alslaan vanavond..
|
||||
|
||||
Quote:
Hallo, Ik was benieuwd of je nu ook veel meer kracht moet zetten met remmen om tot stilstand tekomen zonder de bekrachtiger . Ben zelf ook bezig met het cleanen van de motor ruimte maar ik wil eigenlijk de bekrachtiger er niet weer in hebben . Zit alleen met de keuring denk ik , ik maak er namelijk een diesel van en die moet de rdw nog goed keuren lukt dat ook zonder bekrachtiger weet je dat zo . En waar kun je deze remmerij kopen , word meer gebruikt in de racerij zeker . gr kj.
|
||||
|
||||
:S
Werd net gebeld door een mede old-timer bezitter, dat er voet afdrukken op mijn motorkap stonden.. Denk dat er iemand 'geposeerd heeft' op mijn motorkap.. (ja iid met nikes aan ) Geloof je toch niet dit. Schade valt mee, wat krasjes.. Bij de buurman was de ster onprofessioneel verwijderd..
|
|||
|
|||
klote poldertuig,
nu ff hyves etc in de gaten houden of iemand de daders tegekomt en dan ff een corrigerende tik. gelukkig geen grote schade |
|
|||
|
|||
wat een super project!!
echt top!, in terieur motorruimte echt klasse!
|
|||
|
|||
Tjeerd,
hoe is het met je auto en die van Erik: http://www.omroepflevoland.nl/Nieuw...n-parkeergarage |