|
||||
|
||||
Nope, hij is nooit verkocht geweest.
Heeft al die tijd gewoon hier in de garage gestaan. |
|
||||
|
||||
Jieeehaaaa !!!!
Goed nieuws, heb vandaag de Golf laten keuren en is meteen de eerste keer goed gegaan Morgen nog even de schorsing eraf en dan lekker touren de hele dag Last edited by Dubweiser : 30-10-2010 at 14:58. |
|
|||
|
|||
Dude, hoe kun je daar in hemels naam mee rijden zonder dat je wielen aan lopen?
|
||||
|
||||
Quote:
Daarvoor bieden Bumpstops een ideale uitkomst!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ziet er top uit Willem!
|
||||
|
||||
Heerlijke wagen
|
|||
|
|||
nette wagen man!
|
|
||||
|
||||
Die laatste foto!
|
||||
|
||||
Is de kleurcode LC3U? En hoeveel verschilt dat met de kleurcode LC4V?
Ik heb het vermoeden dat ik een motorkap van een Edition One heb.. |
|
||||
|
||||
De kleurkode is inderdaad LC3U,en het scheelt behoorlijk met de LC4V, dat moet je zo kunnen zien dat dat verschillend is.
|
|
||||
|
||||
Thanks allemaal, maar op de vorige foto's ziet het er toch nog allemaal een beetje ruk uit.
Dus heb me net maar eens even fatsoenlijke foto's gemaakt Last edited by Dubweiser : 04-11-2010 at 17:19. |
|
||||
|
||||
Echt vette pic's,ik zou als ik jou was wel ff nieuwe luxe platen monteren. Maakt het net ff af vind ik
Maar brute wagen! |
|
|||
|
|||
Heerlijke auto!!! Super
|
|||
|
|||
mooie originele Mk2 Edition one Willem!en ook erg mooie herfstfoto's
welk Type BBS heb jij er onder,welke afmetingen,en ik neem aan dat jij met spacers werk.... |
|
||||
|
||||
de originele waarde van de velgen waren:
voor: 9,5x16 et59 (BBS RS 132) achter: 8,5x16 et56 (BBS RS 131) Heb toen de 1'' en de 0.5'' randen omgewisseld en kwam dus uit op: voor: 9x16 et65 achter: 9x16 et50 En er zit nu momenteel bijde een spoorverbreder tussen van 35mm. dus kom ik uiteindelijk uit op: voor: 9x16 et30 achter: 9x16 et 15 |
|
|||
|
|||
Fijn houden deze platen.
Ik heb zelf ook die luxe platen, maar hoe vaker ik er na kijk hoe lelijker ik ze vind worden. Nieuwr seizoen komen er bij mij ook weer de gewone platen op. Ook fijner met wassen
|
||||
|
||||
Mooi hè.......
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
|||
|
|||
hele mooie auto. Zie persoonlijk wel liever orginele einddemper. Deze is niet lelijk. Mja klein puntje van kritiek moet er zijn he. hahah...hele mooie kar das een feit!