#81
|
||||
|
||||
kijk toch weer enkele reacties, en dit is net ff leuker om dan toch je topic bij te houden.
ik ga proberen om hem deze week ff schoon te maken en om eens weer goeie foto's te maken ervan, zodat alle veranderingen tot op de eerste foto's ook zichtbaar zijn |
#82
|
||||
|
||||
ja dat vind ik ook opschonen die handel en lekker veel fotos plaatsen, zon auto verdiend wat meer foto aandacht......ook voor ons natuurlijk.
gr pieter |
#83
|
|||
|
|||
mooi restauratie project kerel
|
#84
|
||||
|
||||
Net ook even het topic doorgelezen , je bent iid goed bezig met deze auto
Altijd mooi om te zien dat zulke (zeldzame) auto's zo goed worden aangepakt , en kom maar met die foto's
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#85
|
||||
|
||||
Ik zal echt ff kijken of ik een gaatje kan vinden voor weer enkele update kiekjes.. probeer het as weekend....dan zitten er eindelijk de nwe naafkapjes erop en een nwe hoedenplank
|
#87
|
|||
|
|||
Quote:
Kom je dan effe voorbij gereden ? dan kunnen we samen op de plaat
__________________
If everything seems under control, you're just not going fast enough. |
#88
|
||||
|
||||
Quote:
Ik beloof niks ga morgen eerst weer naar mijn werk om de thermostaat te vervangen, laatste deel revisie van het schakelgebeuren te vervangen, cockpit verlichting vervangen, en de vacuum gedeelte komt er nieuw op qua slangen. verder qua update's: nwe hoedenplank, nwe naafkapjes,en hoedenplanksteun met verlichting weer compleet En ik verwacht morgen een nwe logo:"golfgti" voor achterop.... de vorige eigenaar had moeite met poetsen, en daarom alle logo's maar zwart gepoetst en de golfgti logo's zijn nauwlijk tot niet te vinden... Als ik er om denk zal ik mijn cam mee nemen en eens foto's schieten |
#89
|
||||
|
||||
Nou na een lange dag een einde van ergernis...
lijk in de gti naar mijn werk toe om lekker te sleutel en de golf te verbeteren: Wat is de planning? -thermostaat -hoedenplanksteun -achteras ff de bouten los ivm montage schroefset en dit voor ook gedaan! -uitlaat klapperde nog dus ook ff beter gehangen. - cockpit verlichting herstellen...daar eindigde mijn dag met ergernis. Kortom alles is gelukt, tot aan het cockpitverlichting. Ik heb de hele dash opengebouwt om er bij te kunnen! dus cockpitje los lampjes wisselen en de stekkers eraan en ff testen....WHAT THE FUCK? druk de lichtschakelaar aan... acculampje en koelvloeistoflampje beginnen aan te springen.. hmmm ff starten... lampjes gaan uit incl toerenteller,ik doe mijn verlichting uit...en ja hoor toerenteller doet het weer en dan lijkt alles normaal. Totdat ik dus mijn verlichting weer aan zet, dan valt de toerenteller uit en valt gedeeltelijk het stroom in het cockpit weg... wat kan dit zijn? voordat ik hier aan begon werkte alles namlijk zoals het hoord! op 1 lampje boven de kmteller die het niet deed vandaar dat ik de boel wou vervangen... dus weer geen foto's ivm dit probleem, morgenmiddag ga ik hier mee verder en hoop dan nog ff foto's te kunnen schieten |
#90
|
||||
|
||||
Ik zou bij de massadraad die in de stekker zit die je in de cockpit klikt een extra massadraad maken gelijk aan de carroserie of op de min van de accu !!!
Heb met dezelfde problemen gezeten en nu werkt alles naar behoren !!! Gr Fred
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |
#91
|
||||
|
||||
tja dat is een idee, maar kun je mij mischien vertellen welke dat is? aangezien ik 2 stekkers heb en niet donders veel verstand er van heb...
Is het "gewoon" een zwarte draad? |
#92
|
||||
|
||||
Hee Mischa ik hoop niet dat je nu problemen hebt met de printplaat die achterop zit,ik bedoel dus de hele blauwe folie.deze zooi is erg gevoelig en zeker nu het al zo oud is.
Wat LRR zegt zou je ook kunnen proberen maar lijkt me verwonderlijk,ik weet ook niet welke draad je dan zou moeten hebben,ff met multimeter weerstand meten op elk pennentje tegenover massa(wel voeding eraf halen),is hij 0 ohm dan heb je een massadraad te pakken.je zou eens contactspray in de stekkers kunnen doen? Mijne paneel is ook niet geheel zuiver meer,mfa verbruik is niet logisch en koelpeil olampje brandt bijna altijd terwijl sensor goed is.heb een andere paneel maar die heeft zo zijn andere kuren weer haha. Heb jij ook een paneel met de keuzepen voor stand 1 en 2 van mfa daarin en dus niet op de rechter stengel? dezen zijn wel erg zeldzaam aan het worden
__________________
vw kever - 1975 ,1200 op lpg!!!!! vw golf mk2 gti - 1984 vw golf mk2 1.3 - 1985 audi a3 8p 2003 1,9 tdi ambition |
#93
|
||||
|
||||
Wat een super GTI.. Goed bezig!
__________________
Audi 80 CD 5S VW Golf 2 GTI G60 VW T3 Westfalia Joker |
#94
|
||||
|
||||
@Jobro ik heb idd die met het staafje in de teller
maar heb ff snel tijd gevonden om enkele plaatjes schieten. |
#95
|
||||
|
||||
Quote:
Massa kan zwart of bruin zijn, maar dat kun je wel meten inderdaad. Ik heb het bij mijn MK1 GTI gedaan, maar de aansluiting bij een mk2 kan inderdaad anders zijn !!
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |
#96
|
||||
|
||||
ik zal er nog een paar posten vanavond
oh het probleem is inmiddels verholpen het was idd een massa probleem thx all |
#97
|
||||
|
||||
Mooie foto's, en goed dat de elektro weer aan de gang is.
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#98
|
||||
|
||||
Mooi dat het probleem is verholpen ,en plaatje schieten kun je ook wel goed
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#99
|
||||
|
||||
Quote:
thx voor je compliment en persoonlijk weet ik dat ik beter kan dit is een half uurtje even snel gedaan maar zal er zo nog enkele plaatsen tenslotte heb ik enige achterstand qua foto's |
#100
|
||||
|
||||
zodan eindelijk weer een paar plaatjes, nu gaat die eerst in de garage en de wielen er onderweg om gespoten te worden. en dan eerst geniet van de gti, en dan op zoek naar de rest van een stickerset,en een spuitbeurt van de parafan en motorkap |