|
||||
|
||||
Prachtig werk Sikke-Aant! De Theo Kloosterman van Broeksterwoude!
|
||||
|
||||
Dankje Arnaud, jij bent ook goed bezig zag ik net!!!!
@ AD G60, plus min en geschakelde plus begind het indd mee, maar dan komt het nog ben dagen aan het uitzoeken geweest en aan het solderen, maar dn heb je ook wat |
|
||||
|
||||
De AXR staat nu officieel op kenteken
ik moet de ic buizen nog spuiten en dan ga ik er komende zomer eerst even lekker mee rijden, nu eerst een golf 2 klaar maken. Zal binnenkort even wat foto`s plaatsen |
|
||||
|
||||
Goed werk sikke-aant ! Zal wel leuk rijden zijn met zo´n blokje zeker !
|
|||
|
|||
toerenteller al klaar? je gebruikt je orginele caddy klok? neem ik aan. als goed is heb je 1 draad voor het toerentalsignaal vanaf de ecu?! als dit het geval is kan ik de klok inwendig wel voor je aanpassen zodat je toerenteller werkt.
|
|
||||
|
||||
hallo nee ik heb de toerenteller nog niet werkend, maar er komt indd 1 draad van de ecu volgens mij, moet ik voor de zekerheid nog ff kijken.
Ik stuur je wel ff een pm. hier nog een foto van bij de rdw: en op de kar: |
|
|||
|
|||
vraagje wat voor een info wilden ze allemaal weten bij de rdw? over auto\blok enzo bedoel ik dan. voor de teller heb je een pmtje
|
|
||||
|
||||
gaaf project man!
|
|
||||
|
||||
Mooi dat ie op kenteken staat Sikke Aant!
|
||||
|
||||
caddy still alive?
|
|
||||
|
||||
haha ja de caddy leeft nog steeds ja
maar staat nog in de stalling te wachten tot ik tijd heb om hem af te maken, we zijn namenlijk met een nieuw huis aan het bouwen met een hele mooie garage er aan waar ik strax de caddy mooi af kan maken zo staat het huis er nu bij: en hier zie je de garage van 7.50m bij 4.30m binnenwerks, met smeerkelder en strax ook met vloerverwarming enz |
|
||||
|
||||
Amen Word een prachtige garage, en huis......
|
|
||||
|
||||
Even een liets upke
Die garage wordt luxer dan het complete huis... Vloerverwarming, poetsbrug die wordt weggewerkt in de smeerkelder... Goed bezig broertje! |
|
||||
|
||||
Dankje broer
Wat sta je daar mooi op foto in mijn mooie garage Het huis gaat lekker door maar duurd nog wel een dik half jaar voor het klaar is. |
|
||||
|
||||
Vandaag even geholpen de caddy te verplaatsen en wel 20 meter gereden!
Het blok loopt heerlijk en de turbo fluit een lekker deuntje mee |
|
||||
|
||||
Haha, ja dat was indd een beste rit, maar heb je tog wel ff in een super dikke auto gereden he
Maar de caddy staat nu weer thuis, kan ik mooi zo nu en dan s`avonds er weer even mee bezig zodat ik er de zomer mooi mee kan rijden |
|
||||
|
||||
het is en blijft een super caddy ik hoop dit jaar deze toch een keer in het echt te mogen bekijken
|
|
||||
|
||||
Net even je topic door gelezen! En met plezier haha echt een strakke caddy geworden!
Hoe heb je precies die afdekplaat gemonteerd op je laadbak? |
|
||||
|
||||
Bedankt jongens!!!
Ik hoop dat hij deze zomer mee kan naar een paar meetings @bernhard: ik heb dit met audi 80 kofferbak scharnieren gedaan |