|
|||
|
|||
hoeveel inch zijn jou velgen en hoeveel J en welke ET waarde? en wat van banden maat? heb de zelfde velgen met 195/50-r15 en 7J en dacht ET 38 maar mn banden lopen aan op de spatbord randen bij het over drempels gaan :S en auto staat hoger als die van jou maar wil nog verder zakken. |
|
||||
|
||||
Quote:
Gaan we weer, op kruistocht tegen de J-maten: de breedte is in INCHES, niet in J! Goddomme!
|
|||
|
|||
dat staat gewoon in het hard van de velg aan de buiten kant dus is zo af telezen en je hoeft er dus niet voor naar mekka te lopen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dus alles wat in het harT van de velg staat is een eenheid? De J staat voor de vorm van de velgrand, en wordt gewoon toevallig achter de breedtemaat vermeld. Een 15x7J velg zou dan dus een velg moeten zijn met een diameter van 15X en een breedte van 7J? Een 15x7J velg is gewoon een velg met een diameter van 15" / 15 inch en een breedte van 7" / 7 inch met een velgrand in J-vorm. En de kruisvaarders zijn naar veel steden toegelopen, waaronder Jeruzalem, Damascus, Constantinopel etc, maar nooit naar Mekka zover ik weet... dat was een ander geloof. Volgens mij is zelfs een keer zo'n excursie niet doorgegaan omdat er een koning of keizer onderweg verzopen is, dus kan zijn dat een enkele kruisvaarder er toen een weekje Mekka aan vast heeft geplakt, maar dat telt geloof ik niet als kruistocht mee.
|
||||
|
||||
nou nou chris
|
||||
|
||||
Quote:
Zo af en toe zit bij mij de J-tjes emmer gewoon effe vol. Best een grote emmer trouwens als je ziet hoe vaak het fout wordt gedaan. Schijnt er toch redelijk ingebakken te zijn hè, die J. Johnny is in ieder geval stil. Waarschijnlijk op Wikipedia de kruistochten aan 't checken of zich aan 't inlezen over "humps".
|
|||
|
|||
je hebt ook nog mensen die wel een leven hebben buiten het forum om
|
|
||||
|
||||
Quote:
7j H2 25 staat op de velg 4*100 Banden zijn 175-50-15 (Hankook OPTIMO K406 175/50 R15 75H 4PR (So))
Laat me met roest! Last edited by Supernova1981 : 25-10-2010 at 16:18. |
|
||||
|
||||
Quote:
Vandaar dat je zoveel over de Kruistochten naar Mekka weet. Geschiedenis docent toevallig?
|
||||
|
||||
Quote:
tering chris,die startmotor heeft je flink dwarsgezeten of niet?
|
||||
|
||||
Quote:
Nog niet half zoveel als die 7 JEEEEE brede velgen. Hoeveel inch is één J dan precies? Eens zien of die J-gebruikers nou ook met een ander antwoord dan 1 op de proppen kunnen komen.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat valt toch wel mee ... De golf begint beetje bij beetje weer een echte gti te worden
|
|||
|
|||
golf G60
zal de mijne hier ook effe tussen zetten
is een G60 van '91 met een kleine 220pk Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us |
|
||||
|
||||
Quote:
LIEF
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP - Gofl Einz "82 Last edited by Tjaap : 27-10-2010 at 00:06. |
|
||||
|
||||
Hele nette G60
|
|
||||
|
||||
deze ook maar ff JEEmienee wat een verhaal chris (breadfan83)
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 Last edited by Dr.Golf : 29-10-2010 at 20:27. |
|
||||
|
||||
Zo, bij deze mijn Jetta MKII, Golf MKII GTI 16v en Golf MKI GTI
Mijn excuses voor de slechte foto's maar wegens niet veel bewegingsruimte kan ik op dit moment niet veel beter. Zal ze dan eens uit hun hoekje halen voor mooiere foto's als er wat plaats is. De staat van de wagens is niet tiptop, maar vergeet niet dat dit allemaal restauratieprojectjes zijn!!! Te beginnen met de Jetta
|
||||
|
||||
Quote:
geldt die J waarde dan ook voor JIL velgen chris ?
Last edited by jettaracing : 27-10-2010 at 22:48. Reason: schrijffout opgemerkt door Breadfan :thumbup: |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, tuurlijk niet, dan kreeg je JJIL velgen. JIL velgen worden in IL's gemeten, die J zit er al automatisch in. Staat immers op het hart samen met alle andere maten en eenheden. En het is "Geldt".