|
||||
|
||||
Japanse 3D BBS 70mm naafkappen
De echte Japanse 3d BBS naafkappen zwart/goud 70mm te koop wegens niet passen in mijn velgen. Verschil met japanse en duitse 3d naafkappen is dat het goud bij de japanse veel mooier goud is. Naafkappen zijn amper te vinden in NL, worden zelfs zelden aangeboden op ebay.de
Vraagprijs: €100,- of een goed bod. Verzending is mogelijk, mogen ook opgehaald worden. Imitatie mk5 R32 18" 8J velgen te koop. Verkocht
Mijn auto's: 98'er Golf mk4 V5 Highline (daily) 84'er Golf mk1 1.6 cabrio (project) Last edited by golfgtiputten : 24-10-2010 at 13:05. |
|
|||
|
|||
alle banden zijn slecht dan
zijn deze velgen nog recht ? |
|
||||
|
||||
In principe zijn alle banden slecht ja. Velgen zijn naar mijn weten recht, zitten geen butsen in, maar zijn meer langs stoepranden geschaaft door de vorige eigenaar.
|
||||
|
||||
Up
|
|||
|
|||
50 voor de naafkapjes
mvg arjan |
|
|||
|
|||
Hallo ik doe het even via hier omdat ik niet meer op vwforum kan reageren.
Maar ik neem de naafkapjes niet.. Zoals ze op de fotos waren die jij mij stuurde vind ik ze niet netjes genoeg. Succes met de verkoop en bedankt voor de moeite.
|
||||
|
||||
@arjan v: vind 50 toch wel te weinig voor deze zeldzame naafkappen.
@jacksters: Jammer. Thnx en graag gedaan. R32 velgen zijn gereserveerd voor morgen.
|
||||
|
||||
R32 wielen verkocht en opgehaald.
|
||||
|
||||
up