|
|||
|
|||
VW Golf 2 CL 1.3 1990 (200,-)
Volkswagen Golf MK2 CL 1.3 40kw U9 BJ 1990
APK tot: 24-03-2011 Bouwjaar: 1990 Motor: 1.3 benzine Versnellingbak: Handgeschakelde 4 bak Vermogen: 40kw / 55pk Kleur: Grijs Kilometerstand: 214000km Kenteken:YL23DG Slaat soms af bij stationair. Beetje schade op het rechter voorscherm. De auto is door de dealer onderhouden.Inclusief compleet ingevuld onderhoudsboekje. Word verkocht op stalen velgen. Moet voor de 27e weg zijn. Op te halen in Geldermalsen. Prijs: 200,- Gr PJ Last edited by pjmatrix : 19-11-2010 at 14:17. |
|
|||
|
|||
Oops mijn excuses.
Ik heb hem verkeerd geplaatst. |
|
||||
|
||||
als je nou eens bij je profiel invult waar je woont dan weten de mensen ook waar de auto waarschijnlijk staat. aangezien je de kenteken platen onleesbaar hebt gemaakt (waarom eigenlijk?) word het ook lastig om te raden tot wanneer de auto apk heeft.
|
|||
|
|||
Oh dat was ik er vergeten bij te zetten. De auto is op te halen in Geldermalsen dus niet in mijn woonplaats.
De foto's waren al zo.In de advertentie stond al wanneer de APK verloopt. Quote:
Waar hebben mensen verder het kenteken voor nodig? Want die weet ik zo niet uit mijn hoofd. Gr PJ |
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
Foto toegevoegd met kenteken.
|