|
|||
|
|||
Erg mooie auto!
Welke maten van velgen en banden heb je? Heb je in de kasten niks hoeven aanpassen? |
|
||||
|
||||
Dit is een 19x8j velg, ET48 en het bandje is 215/35/19
Ik heb alleen aan de voorzijde een schroef weg moeten halen van de modderkuip. Dit was niet perse nodig, maar bij een sportief genomen bochtje of onverwachte hobbel raakte het wiel deze schroef, dus heb ik deze verwijderd en heb ik de bijbehorende "hobbel" in de modderkuip er uit gedremeld.
|
||||
|
||||
Zo, afgelopen week is er weer een nieuwe APK opgekomen. Vandaag had ik niet zoveel op het programma staan dus ik ben lekker gaan cruisen richting het Ruhrgebied. Nog even gestopt voor een paar foto's, telefoon-kwaliteit maar wel een leuke omgeving:
|
||||
|
||||
hulde!
|
|
||||
|
||||
thx buddy
|
||||
|
||||
netjes Hans!
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit
|
|
|||
|
|||
Now i'm looking for MK5, and hope to perform same mods like yours.... but a little different. Good job!
|
|
||||
|
||||
Afgelopen vrijdagavond nog een grote upgrade gedaan aan de voorkant van de MK V. Blij dat ik het net voor de seizoensopening van 2011 heb kunnen maken:
- De US GTI voorbumper gemonteerd - Sidemarkerlights gemonteerd en aangesloten - Koplampsproeiers incl andere tank, leidingen en bedrading aangelegd - Mistlampen incl bekabeling aangelegd - Bochtverlichting ingeschakeld - GT roosters vervangen voor de open variant van de GTI mistlamproosters - En een GTI voorspoiler gemonteerd. Al met al erg blij met de upgrades, de auto ziet er direct een stuk "voller" uit! Ook zit de complete voorbereiding voor een multifunctioneel stuur er in, ik mis alleen nog de correcte airbag. Zo gauw deze gevonden is, kan ik ook het multifunctie stuurtje er in knallen. Het wordt nog wel eens wat met de daily
|
||||
|
||||
Heb je ook foto's uit een andere hoek Hans?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nog niet, maak ik morgen wel even, of er moet een fotograaf op de Midwintermeet zijn geweest die nog wat op zijn rolletje heeft staan
|
||||
|
||||
Speciaal voor Dirty dan:
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Hans.
|
||||
|
||||
erg mooie golf zo!!
|
|
||||
|
||||
Dikke Golf zo!
|
||||
|
||||
Nice! Mooie upgrade, doet veel voor 't oog!
|
||||
|
||||
Thx Guys,
Ik wil eigenlijk ook wel weer een ander wiel, wat raden jullie mij aan? Zit zelf erg op een TSW Holsten, maar die zijn er geloof ik niet in een ET over de 45. Iemand ervaring met afdraaien?
|
||||
|
||||
wel een cool wiel:
maar wat je nu hebt vind ik ook erg netjes.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dikke MK V topic?
|
||||
|
||||
Quote:
coolste wiel op Brabus Monoblock III na http://www.globalautoshop.com/wheels/brabus1.htm wel de 1 delige |