|
|||
|
|||
Nieuwe aanwinst Vr6
Maar even een topic openen van mijn nieuwe aanwinst Na vele auto`s/sjompen te hebben bekeken toch nog een leuke onverpruste vr6 kunnen vinden Gaat hierbij om een vr6 eind 93 compleet orgineel op velgen en veren na, met een 2.8 aaa disonsteking motor en automaat die nu rond de 190 dkm heeft gelopen en zeer mooi loopt en geweldig rijdt. Tevens met een paar leuke opties zoals airco, alles elektrisch, net onbeschadigd interieur, airbags ook in het stuur enz.
Enkel heb ik de auto met een paar minpunten gekocht, maar de basis is okej Technisch veel al aan vervongen maar toch ga ik alles nalopen. Auto krijgt morgen een grote beurt en heb vandaag het interieur filter al vervongen automaatbak olie en filter vervongen. Van het weekend ook nog even de wielkasten/kuipen schoongemaakt, lijsten opnieuw gepoest doormiddel van verwarmen met de fohn (waren verweerd en zagen er niet uit). Optisch zijn er nog punten, omdat de er wat vandalisme schade aan zit. Zo is het dakje bekrast en de rechter zijkant ook. Daarom laat ik het dakje spuiten en worden de krasjes aan de zijkant doormiddel van spotrepair weggewerkt. Auto moet ook even een keer gepolijst worden, maar alles op zijn tijd Heb nog niet zulke goede foto`s, maar hier alvast 1 To do list -Grote beurt (Done) -Velgen opknappen -Dakje laten spuiten -Auto laten polijsten -Nieuwe vr6 lip -Nieuwe emblemen rondom Verder genieten en lekker rijden Last edited by Kazzo : 29-09-2010 at 17:51. |
|
||||
|
||||
mooie aanwinst
succes ermee...
|
|||
|
|||
Grote beurt uitgevoerd Alle vloeistoffen vervongen en nieuwe remmerij voorop gezet Nu even kijken of ik de storing uit de bak krijg
|
|
|||
|
|||
anders hebben we nog wel een compleet schakel spul te koop voor een vr6.
|
|
||||
|
||||
Mooie auto Kas !!!
|
|||
|
|||
Zo bak laten uitlezen, en zijn uitgekomen op de foutcode 00270 N94 magneetkoppeling 7. Heb het al uitgezocht en zal een onderbreking/breuk ergens in het circuit zitten. Nu even op zoek naar schema`s zodat ik deze kan doormeten en hopelijk kan opsporen. Misschien dat iemand een schema heeft liggen of hier mee bekend is?
|
|
|||
|
|||
Zo van het weekend goed bezig geweest Vrijdag morgen even nette gebruikte motorkap, kofferklep en sideskirt opgehaald, omdat deze van mijn eigen auto niet meer netjes waren. Heb mijn achterklep al vervongen en sideskirt, motorkap moet dus nog Achterklep heb ik alles van overgezet, zowel cvpomp als slot enz. tevens ook nog achterklep lijstjes gespoten, orginele vr6 gril in kleur en koplampen donker gemaakt van binnen.
Ook nog andere velgen gekocht voor de winter oz 8x17 met nieuwe pirelli bandjes Let niet op de viese auto ouwe roestige klep eraf... Nieuwe erop, met nieuwe gespoten achterklep lijstje... Hier zie je de nieuwe sideskirt en gril... Zijn er nog niet, maar beetje bij beetje wordt die weer netjes Last edited by Kazzo : 10-10-2010 at 18:47. |
|
||||
|
||||
top!
|
||||
|
||||
die wielen staan um goed
|
||||
|
||||
netjes man, maar hoe heb jij dat met de stekkers gedaan van de achterklep, die dingen bovenaan met dat rubber eromheen, hoe heb je die los gekregen??
|
|||
|
|||
Je kunt links bij de achterlicht de stekkers allemaal loshalen en trek je de stekkers er zo uit Rechts heb je de kabel/buisje van de cvpomp, kun je ook zo uit het t-stukje trekken.
|
|
|||
|
|||
Hele nette vr6 zo te zien.
Hij is bij een goed baasje terecht gekomen. 1 op merking....het is vervAngen met een A dus. Niet vervongen. |
|
|||
|
|||
Quote:
Naja motorisch en technisch netjes/goed, uiterlijk moet veel aan gebeuren maar is grotendeels allemaal los te vervangen. Dus dat komt wel goed, ben al een heel eind Iemand die nog een nette motorkap in la9v weet te liggen |
|
||||
|
||||
mooie golf kas
|
|||
|
|||
Netjes ! Dat wordt wel wat.
|
||||
|
||||
Quote:
En opmerking is 1 woord Maar idd,strakke bak! Heb ik ook nog naar gekeken..Een vr6.. Maar zoals is gezegd,moeilijk een nette/niet afgetrapte te vinden Veel plezier ermee! |
|
|||
|
|||
Quote:
Ach ja fouten kunnen gemaakt worden he Verder bedankt voor de reacties, beetje bij beetje komen we er wel, blijft het ook leuk |
|
|||
|
|||
ziet er goed uit zo,,
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt, staat nu nog op een vaste verlagingsset. Niks mis mee, maar komt nog een schroefset onder Heb ik al liggen, maar moet nog even de tijd en zin ervoor vinden komt die nog een stukje dichter bij de grond |
|
||||
|
||||
Supernet ding Kas !!! Vorderingen maken hem alleen maar mooier zo te zien !!