|
||||
|
||||
golf mk1 gts foto,s
het is de bedoeling om hier
foto,s te plaatsen van golf mk1 gts jes ik heb er geen dus ik kan niet aftrappen wie wel |
|
||||
|
||||
dus niemant heef foto,s van een gts
|
|
|||
|
|||
ja ik heb de 1 ga zo effe een foto plaatsen
|
|
||||
|
||||
deze is van een maatje van me, zijn we eind vorig jaar aan begonnen, en is sinds Juni klaar:
Shot with S5230 at 2010-04-07 Shot with S5230 at 2010-04-07 Shot with S5230 at 2010-04-07
|
||||
|
||||
toch wel dik hoor !
|
|
|||
|
|||
Leuke uitvoeringen die gts
|
|
|||
|
|||
wat maakt een Golf mk1 een GTS?
|
|
||||
|
||||
ik heb wel foto`s van mij ouwe gts .
die zijn alleen nog analoog dus die zal ik eerdaags eens in scannen |
|
||||
|
||||
Quote:
ik gok de uitvoering gts?
|
||||
|
||||
Quote:
als ik de foto's zo zie zou ik zeggen: - grotere onderlip - sideskirts - dikkere wielbogen maar dat is een gok
|
||||
|
||||
klopt volgens mij zit er een bbs verbredingsset op
witte sportvelgen en een sport interieur en volgens mij was hij er alleen met een 1600 Quote:
|
|
||||
|
||||
verbredingsset van bbs inderdaad,
dit is een originele gts, waar standaard maar een 1100 in lag. tegenwoordig een 1800 dx met webers & rvs groep a. ook zijn ze origineel voorzien van een kamei grill met 4 vierkante koplampjes, deze is er uit gegaan en heeft plaats gemaakt voor een embleemloze grille met 2 koplampen. Sportinterieur was ook origineel (bruin geruit recaro, maar was erg slecht en heeft plaats gemaakt voor een skai-leren interieur incl deurpanelen & hemel) en de witte 13'' 6,5j 'sportvelgjes' inderdaad ook zat er origineel een 3delige zender spoiler op. deze ligt klaar, maar de eigenaar twijfelt nog of dat hij deze zal monteren. en zo zijn er wel meer kleine dingen aan verandert. oogt nog redelijk origineel, maar we hebben er toch een kleine draai aan gegeven
current rides: Bora TDI 96kw '02 on air (Daily) Opel Manta B '78 c20LET fase2 (Project) Past: Golf 3 vr6 '93 (Daily) Last edited by Emiel-64 : 01-10-2010 at 16:55. |
|
||||
|
||||
bruin geruit recaro ?
bij mij zat er gewoon een zwart bewerkte gti interieur in ......... weet zeker dat hij toen nog orgineel was want ik kocht hem toe van de tweede eigenaar . inderdaad zat er een gril in met vierkante lampen en een zender achterspoiler |
|
||||
|
||||
volgens mij zag de gts er standaard zo uit
|
|
|||
|
|||
Quote:
sterk opmerkingsvermogen en een erg opbouwend antwoord @ de rest bedankt voor de toelichtingen |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
iemant nog meer foto,s van een gts
ik vindt ze zo super gaaf |
|
|||
|
|||
Hier boven is de zelfde als nog en paar hier boven denk alleen dat deze na het hobbyen was
zie kenteken |
|
||||
|
||||
Ja, zelfde kenteken Mooi ding, jammer van die spleetogen.