|
||||
|
||||
16 inch RH cup liefst te ruil tegen Borbet A
Ik heb momenteel op mijn auto een setje RH cupjes zitten, 16 inch 4x100.
Voor zitten pas nieuwe toyo's erop, de achterbanden zijn Zero Nero en ook goed en kunnen nog een tijd mee. Als je goed kijkt op foto 2 zie je de waarden . Beide voorvelgen hebben natuurlijk beetje stoeprandschade, niks ernstigs en als je beetje handig bent en het gereedschap hebt moet je het zelf kunnen fixen. Achtervelgen hebben op wat randkrasjes na weinig schade. Deze set velgen wil ik het allerliefst ruilen tegen een gelijkwaardig setje Borbet A. Het is voor de volgende fase van mijn hobby. Vento frontje voor op de golf 3 met borbet A eronder, zal echt goed staan PB voor degene die interesse heeft
Jetta MK3 US 40 years Celebration Edition Last edited by Golf3M : 18-10-2010 at 15:29. |
|
||||
|
||||
upje
|
||||
|
||||
Zoek nog altijd naar setje Borbet A..
|
||||
|
||||
Kan niemand mij dolgelukkig maken?
|
|||
|
|||
Wil je deze set niet gewoon verkopen?
vind het mooie velgen voor onder mijn vento.. gr, Lobbes |
|
||||
|
||||
Dat ligt eraan hoeveel je ervoor over hebt. De velgen die altijd in mijn gedachte zitten zijn borbet A. Voor mij gezien naast BBS RM (te duur op het moment) de mooiste velgen voor onder een golf 3. Als de prijs die je ervoor over hebt hetzelfde is als een setje borbet A met eventueel banden dan kan ik ze wel verkopen.
Melvin Quote:
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
Een goed bod misschien?
|
||||
|
||||
Ik heb nog wel Borbet A's liggen, maar wil niet ruilen pb maar als je interesse hebt!
|
||||
|
||||
Gooi er maar een slotje op, ik ga ze gewoon tekoop zetten zonder ruil. Edit gaat niet.