|
||||
|
||||
Quote:
Jep dat is m...
|
||||
|
||||
Het was een goeie meeting.
Ik was met 4 MK2tjes. Gelukkig geen regen gehad. Heb voor de lol mee gedaan aan dB drag, ik had 134.7dB en de winnaar had 137.1 geloof ik dus ik zat er maar iets onder. Alleen volgens mij klopte het niet helemaal die apparatuur, volgens mij kan mn audio nooit 134dB halen. Maar goed. Heb wel gezien dat hoop mensen mijn onderlip wel intressant vonden met de sticker haha. Verder vond ik die golf 1 (winnaar ratstyle) wel erg gaaf, stond ff te praten met die man, ding heeft iets van 8 jaar buiten gestaan. Hij had 1 en ander er aan moeten doen voor APK maar dingetje heeft nu sinds een paar dagen wel APK haha...
|
||||
|
||||
Zooo... Leuke meeting hoor!
Alle randvoorwaarden goed geregeld. leuke entertainment, goede wc's en lekker eten! Ennnnnn... BEDANKT VOOR DE TOP 5 AIRCOOLED AWARD! erg gaaf!!!
|
||||
|
||||
Quote:
pb maar even je email adres, dan stuur ik die wel even door, zelf vond ik em niet echt super gelukt
|
||||
|
||||
MIjn foto's staan ook online.
Kijk hiervoor op www.subdubbers.nl in het fotoalbum. Voor een grote versie stuur me maar een pb |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik wil niet eens weten hoe hard dat gaat |
|
|||
|
|||
Was weer een toffe meeting, lekker met de fiets er naar toe is ook wel fijn. Vooral toen de zon ff doorbrak. Volgend jaar weer aanwezig.
|
|
|||
|
|||
Zondag ook die kant op geweest, was zoals gewoonlijk bij Team Brabant weer lekker gezellig, eten was idd erg goed voor een leuke prijs
mijn bijdrage van foto's >>>KLIKKIE<<< en een voorproefje |
|
||||
|
||||
Quote:
hoe staat iets "bijna" op kenteken?
|
||||
|
||||
Erg mooie foto's hoor Bas!
Zou je een groter exemplaar van de foto van de Golf V GTI (in jouw bericht) naar me kunnen mailen (wardsmeets(at)yahoo.com)? Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de mooie foto bas!
|
||||
|
||||
Quote:
Omdat alles goedgekeurd was op de Co meting na! Aslast was ook 40kg teveel, vandaar dat de voorbumper er nog nie op zat! Geloof dat Nick hem maandag op kenteken heeft gekrege.
Subaru Impreza GTT MY99 '82 Golf 1 1.9TD '74 Scirocco TS '74 Golf 1 Swallowtail '88 Caddy 1 Tdi '98 Caddy 2 Tdi Last edited by rickgtturbo : 30-09-2010 at 16:13. |
|
|||
|
|||
Quote:
een voorbumper weegt geen 40 kg hoor
|
||||
|
||||
Quote:
Nee maar wel 20kg, dat is toch al de helft van het gewicht wat ie kwijt moest voor de keuring!!
|
|||
|
|||
hahaha vet een 3,2 v6 in een cabriolet. is geen r32 he!!
|
|
|||
|
|||
zijn dezelfde blokken!
|
||||
|
||||
een v6 3,2 liter is een vr motor!. Kijk maar naar de bougie kabels liggen precies hetzelfde als een vr motor.