|
|||
|
|||
dan wil ik alvast een sticker bestellen
|
|
||||
|
||||
Quote:
nog niet bob je zult even gedult moeten hebben. ze zijn nu in fel groen, rood, oranje, roze maar meer kleuren zullen snel volgen. ik zal er een paar meenemen naar brabant zondag . en houd onze site in de gaten voor meer info. |
|
|||
|
|||
Ik ben niet in Brabant helaas,
maar ik vertrouw erop dat je even een kleurrijke collectie achterhoud voor 3 oktober
|
||||
|
||||
Quote:
Jij wilt zeker kans maken op de gevulde tas voor "langst afgelegde rit"
|
|||
|
|||
Mag ik alvast een roze sticker bestellen Of komen ze ook in het geel?
|
|
||||
|
||||
Over de precieze kleurstellingen wordt nog onderhandeld. Ik heb al verschillende kleuren uitgeprobeerd in het ontwerp, maar het is even de vraag hoeveel kleuren gebruikt gaan worden. We houden jullie op de hoogte
|
|
|||
|
|||
Na de Polizei Dein Partner & Wheelwhores sticker wordt dit de nieuwe hype van 2011
Ik zeg goed bezig mannen!
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks Bob ik zal je er wel ene aan de kant leggen. Want ongelofelijk ik heb via facebook vandaag de eerste engelse al gehad die mailde voor een sticker. Maar daar genoeg over gesproken. Het topic gaat over de meet dus daar gaan we weer mee verder want ook hier krijg ik behoorlijk veel positieven berichten over. Het kan nog wel eens goed gek gaan worden voor een (meet and greet) Duitsland is in ieder geval zeer goed vertegenwoordigt en begie ook |
|
|||
|
|||
Quote:
Om nog even terug te komen. Mooie sticker die ik op mijn achterruit HAD !! De zwarte lak liet helemaal los dus die is eraf Dan maar in Brabant weer een nieuwe erop doen
|
||||
|
||||
Quote:
dat kan heel goed jacksters want je hebt nog een van de eerste en die waren slecht gedrukt vandaar dat we ook hadden besloten deze weg te geven. maar de nieuwe zijn helemaal top van kwaliteit. |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk wel aanwezig, even neuzen daar, is toch in de buurt.!!
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
voor 90% zeker aanwezig!
|
||||
|
||||
Gezellig!
|
||||
|
||||
Zoals eerder vermeld is dit evenement uitgegroeid tot iets dat meer is dan "maar" een Meet&Greet. Dit is terug te zien aan bijvoorbeeld:
- Het grote aantal bezoekers van de vorige jaren - Het aantal binnen- en buitenlandse clubs dat al bij ons heeft aangegeven dat ze komen (o.a. colonnes vanuit Belgie, Duitsland en het noorden van Nederland) - Meerdere stands (Lucar Motorsports, Dubstore, StickersPerSMS, Less=More) - Een Aircooled Area - 200 Goodiebags - Een uitgebreid prijzenpakket voor de bezoeker die de meeste kilometers heeft afgelegd De mogelijkheden van het terrein zijn overigens wel interessant. Wat te denken van een Monster Truck show (1 parkeerblok verder) of de Fair Play in het Roda Stadion (gratis speltegoed vind je uiteraard terug in je goodiebag) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wat gaat het weer een beetje doen.. lijkt me wel even leuk om nog wat verder af te zakken naar het zuiden voor deze
|
||||
|
||||
[QUOTE=JettaOnAir]Ik kom ook met een kameraad uit belgie
top jongens leuk dat jullie ook langs komen @ misha ja het weer is altijd een punt. we hopen natuurlijk op een hele dag zon. zoals vorige week in brabant was super. regen gemeld en toch een prachtige dag gehad |
|
||||
|
||||
ik kom ook even kijken met de polo 6n van me vriendin
gr brian
|
||||
|
||||
Naar het schijnt staat de meeste bewolking en regen voor zaterdag op de planning. Zondag kan het tijdens opklaringen wel 20 graden worden.
|
||||
|
||||
De regionale zender voorspelt zelfs al 22 graden
|