|
|||
|
|||
janwillem
Goeiedag,
Ik zal mij zelf ook even netjes voorstellen. Mijn naam in Jan Willem en ben woonachtig in het Noorden des Lands. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als hydraulisch systeem ontwerper en in mijn vrij tijd run ik mijn eigen zaak. Dagelijks rijd ik in een Golf IV Variant met een AGR blok en voor de hobby ben ik sinds kort de trotse bezitter van een Golf 1 uit 83. Even een paar plaatjes: De Variant: De golf 1: Tot zover, Greetz, JW
|
||||
|
||||
welkom mooie auto`s
|
|||
|
|||
Mooie golf 1. Zelfde bekleding als de mijne.
Vertel eens wat meer over je eigen zaak. Ben ik wel benieuwd naar.
|
|||
|
|||
Hé zwager,
Welkom hier!! De nieuwe wielen staan goed. |
|
|||
|
|||
Quote:
hahaha, Thanx ! Toch maar dat spacertje hé ...
|
|||
|
|||
Hé Jan Willem,
Onder het rubriek Golf en Jetta MK1 en het topic Show us your MK1 op pagina 12 en 19 staan foto's van je auto van de vorige eigenaar. Kiek maar 'em... Last edited by Hannibal65 : 26-09-2010 at 19:22. |
|
|||
|
|||
Quote:
Kan het niet vinden Linkje ?
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb het wat beter omschreven: Techniek Tuning en watergekoeld Onder het rubriek Golf en Jetta MK1 en het topic Show us your MK1 op pagina 12 en 19 ff zoeken.. |
|
||||
|
||||
toch echt wel DE kleur van 2010 he, dat beige?!!!
|
|
||||
|
||||
welkom!
we hebben een beetje dezelfde combinatie. een 4 en een 1 alleen de 1 van jou ziet er (nu nog) een stuk beter uit nice man