![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jaa daar is hij weer! Eindelijk!
Ik heb 3 auto's aan te melden voor die dag, t.w. een Passat 3BG, Jetta MK1 en Seat Leon FR. Zet die er maar bij ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
welk formaat moet het bestand zijn?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Prima initiatief, leuk om weer eens op pad te zijn en ook nog een paar lelijke butsen uit m'n daily, beter kan niet toch? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kijk! Vorige keer ook geweest (toen samen met Arne meegereden), dit keer kom ik met mn eigen auto... Schrijf mij er maar bij!
Gr, Jelle |
|
|||
|
|||
![]() zit 9 okt in Wolfsburg ..kan er niet bij zijn ..
volgende keer beter |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Groot en scherp formaat JPG, EPS of PSD is prima ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hi, mijn vrouw heeft ook een niet-vag (Kangoo) met deukjes. Is het OK als ik daarmee kom? Zou wel fijn zijn, dan is weer mooi voor de winter klaar ![]()
|
||||
|
||||
![]() Aangezien we een forum voor VAG-gerelateerde auto's zijn, hebben zij ook voorrang. Informeer even via PM een dag of 2 vantevoren.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ok, helder, logisch. Doe ik! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hier nog 2 gedemonteerde golf 3 USA voorschermen liggen, met wat kleine deukjes erin. Kunnen die ook gedaan worden?
|
|
||||
|
||||
![]() Ja hoor, ga ik wel vanuit
|
||||
|
||||
![]() Dus ik kan me opgeven en langskomen ?
Wil alleen dan wel ter plekke horen of t te doen is en wat t gaat kosten. |
|
||||
|
||||
![]() Een vriend van me heeft wel interesse denk ik. Ik ga er ff achteraan, maar reserveer maar vast (T2b campert).
![]() Eigen auto heeft geen deuken volgens mij.
|
||||
|
||||
![]() Shop is ook aanwezig trouwens voor mensen die nog spullen willen hebben.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik moet helaas van het lijstje af. De motor van mijn golf gaat uit elkaar.....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kom je wel kijken nog? |
|
||||
|
||||
![]() mij kan je er ook weer afhalen, heb geen auto met deukjes meer
![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk zo'n trouwerij, maar die kastanjebomen in Gemert hadden het op mijn auto voorzien! 2 deukjes...
![]() Jammer dat ik zaterdag niet kan, volgend jaar maar weer een Noord-dag Alberto?? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo,heb gisteravond de folie van het achterscherm afgetrokken (waar de deukjes zitten) kom ik zaterdag met een half antraciet blue/landmacht mat groene bora
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben er vroeg in de middag, moet eerst de GTI nog overschrijven naar de nieuwe eigenaar. Hopelijk is m'n daily deukvrij te maken
![]() |