|
||||
|
||||
Golf 3 diesel
Te koop:
Nette Volkswagen Golf 3 diesel - 1.9 d - bouwjaar: 1997 - ca. 345.000 km - apk: t/m febr. 2011 - recent vervangen: banden (achter vorig jaar 2x Michelin) - distributieriem - accu - olie+oliefilter - 3x ruitenwissers - auto is onlangs getectyleerd (4/9 gedaan) Opties/kenmerken: - Milestone-uitvoering - electrische ramen - centrale deurvergrendeling - kuipstoelen met achterin hoofdsteunen - witte wijzerplaten - leren stuur, pookknop en handrem - donkere achterlichten (Milestone) en witte knipperlichten - opgelegde kentekenplaten - alle boekjes aanwezig (inclusief onderhoudsboekje) Het betreft een nette, zuinige auto. Wel wat gebruikerssporen uiteraard, maar voor zijn leeftijd netjes. Vraagprijs: € 750,-- Foto's volgen Last edited by Marcus BBS : 06-09-2010 at 08:46. |
|
||||
|
||||
Foto's..........(word toch eens tijd dat je dat zelf leert Madman)
|
|||
|
|||
inruil witte vento mogelijk?
|
|
||||
|
||||
benzine of diesel?
|
|
|||
|
|||
bezine 184000 km jaar apk
Weinig opties wel gti interieur in perfecte staat. Orgineel lm velgen. Leuke goede auto, maar helaas moet ik voor een diesel gaan... Last edited by vento tdi : 03-09-2010 at 10:50. |
|
||||
|
||||
Anders stuur maar pm voor wat meer info.
Ik zoek eigenlijk een goedkoop polootje/belastingvrij, of helemaal geen inruil. Heb namelijk ook nog een Corrado en lease-auto. Last edited by Marcus BBS : 03-09-2010 at 13:08. |
|
||||
|
||||
up. Auto is afgelopen zaterdag getectyleerd. Wielkasten voor/achter+alle holle ruimtes.
|
|
|||
|
|||
Hallo
Ik ben geïnteresseerd, heb je foto's? Je bent wat gebieden? |
|
||||
|
||||
foto's staan hierboven
up |
|
|||
|
|||
De platen komen niet overeen?
Ik kan uw postcode? De prijs kan worden onderhandeld? |
|
||||
|
||||
Auto staat in de omgeving van Groningen !!
|
||||
|
||||
Prijs kan niet over onderhandeld worden. Ik heb er veel tijd ingestoken. Met name het tectyleren.
Als iemand interesse heeft, dan graag even pm Last edited by Marcus BBS : 08-09-2010 at 08:46. |
|
||||
|
||||
up. inruil polo t/m bouwjaar 1994 mogelijk
|
|
||||
|
||||
up
|