Golf 3 diesel
Te koop:
Nette Volkswagen Golf 3 diesel - 1.9 d - bouwjaar: 1997 - ca. 345.000 km - apk: t/m febr. 2011 - recent vervangen: banden (achter vorig jaar 2x Michelin) - distributieriem - accu - olie+oliefilter - 3x ruitenwissers - auto is onlangs getectyleerd (4/9 gedaan) Opties/kenmerken: - Milestone-uitvoering - electrische ramen - centrale deurvergrendeling - kuipstoelen met achterin hoofdsteunen - witte wijzerplaten - leren stuur, pookknop en handrem - donkere achterlichten (Milestone) en witte knipperlichten - opgelegde kentekenplaten - alle boekjes aanwezig (inclusief onderhoudsboekje) Het betreft een nette, zuinige auto. Wel wat gebruikerssporen uiteraard, maar voor zijn leeftijd netjes. Vraagprijs: € 750,-- Foto's volgen |
Foto's..........(word toch eens tijd dat je dat zelf leert Madman) ;)
|
inruil witte vento mogelijk?
|
benzine of diesel?
|
bezine 184000 km jaar apk
Weinig opties wel gti interieur in perfecte staat. Orgineel lm velgen. Leuke goede auto, maar helaas moet ik voor een diesel gaan... |
Anders stuur maar pm voor wat meer info.
Ik zoek eigenlijk een goedkoop polootje/belastingvrij, of helemaal geen inruil. Heb namelijk ook nog een Corrado en lease-auto. |
up. Auto is afgelopen zaterdag getectyleerd. Wielkasten voor/achter+alle holle ruimtes.
|
Hallo
Ik ben geïnteresseerd, heb je foto's? Je bent wat gebieden? |
foto's staan hierboven :)
up |
De platen komen niet overeen?
Ik kan uw postcode? De prijs kan worden onderhandeld? |
Auto staat in de omgeving van Groningen !!
|
Prijs kan niet over onderhandeld worden. Ik heb er veel tijd ingestoken. Met name het tectyleren.
Als iemand interesse heeft, dan graag even pm |
up. inruil polo t/m bouwjaar 1994 mogelijk
|
up
|
All times are GMT +1. The time now is 04:50. |