|
||||
|
||||
mooie jetta perfecte basis !!
|
|
||||
|
||||
strakke jetta
|
||||
|
||||
Leuke bak lieuwe, heeft veel potentie!
|
|||
|
|||
Mooie aankoop kerel. Nette jetta.
Origineel NL en diesel, vind er maar eens een in deze staat
|
||||
|
||||
Een mooi origineel ogende auto heb je daar.
En die deur kaarten die vind ik toch wel zo super gaaf. Als ik ooit nog eens zo'n setje kan kopen voor mijn 3 deurs golf ben ik gelukkig. |
|
|||
|
|||
Nice ride!
Veel plezier er van.
|
||||
|
||||
Vandaag verse APK geroggeld, kan de Jetta weer 13+ maanden vooruit
Moest een fuseekogel en een remleiding vervangen. Kreeg nog een compliment van de keurmeester dat de auto in een goede staat verkeerde. Gisteren @ werk kwam er een man binnen stormen die de eigenaar van mijn Jetta zocht. Man was helemaal enthousiast en wilde gelijk een bod uitbrengen Heb de FK schroefset van de Golf1 al klaar liggen. Nu nog wat leuke wieltjes vinden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Was het een goed bod, of blijf je hem gewoon cruizen....
|
||||
|
||||
hee Lieuwe,
Wat is de status van je golfje1? Vind dat nog steeds een erg mooi project. |
|
||||
|
||||
zeer nette jetta super ding.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb nog zo'n setje liggen. Leuke Jetta |
|
||||
|
||||
Dank u dank u.
Had wel de mogelijkheid om er wat centen aan te verdienen. Quote:
Gedemonteerde status Binnenkort nog een weekje vakantie, dan wil ik er eens flink mee bezig. Of ik ga de S6 ombouwen naar een 6-bak Teveel dingen, te weinig tijd. Ben ook niet iemand die elk vrij uurtje in de garage zit |
|
||||
|
||||
Gisteren nieuwe velgen geroggeld voor de Jetta. Rollin' on 15's !
Staat wel stoer imo. Zitten gare 185/55 banden op. Setje 175/55 en NIET verlagen staat op dit moment in de planning |
|
|||
|
|||
Hallo vw rijders,
Ik ben ook van plan om een VW jetta 1.6 Turbo Diesel te kopen. Waar moet ik op letten bij deze auto van 1986 wat zijn de zwakke pleken en wat verbruikt 'z on auto ongeveer als je normaal daar mee rijdt |