|
||||
|
||||
Het is nu een mooie auto!
|
||||
|
||||
Quote:
met de juiste behandeling zijn het ook vette bakken
|
|||
|
|||
Nette auto Hey Johan je hebt toch nog een broertje weten uit te halen. De wereld is heel klein dat zie je maar weer. Ik mis de auto wel.... De jetta mist een aantal belangrijke dingen(vermogen/airco/stuurbekrachtiging) Veel plezier met jullie auto's...
|
|
|||
|
|||
mooi golfje ik zie dat de fotos in rijsbergen gemaakt zijn klopt dat nog nooit zien rijde in iedergeval gr
|
|
||||
|
||||
Quote:
fieuw nette variant verder
|
||||
|
||||
Ik vind hem iedere keer als ik `em zie leuker
Nog bedankt voor de hulp vanmiddag! |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de toffe reacties
@ dad, mooie auto's hé.. Rommeke, foto's zijn inderdaad in Rijsbergen gemaakt. Ik werk in Rijsbergen, dus in de pauze ff snel foto's gemaakt. Afgelopen zaterdag heb ik wat betere foto's gemaakt, zal eens kijken of ik ze vanavond eens kan plaatsen...
|
||||
|
||||
Hey, ik heb je vandaag volgens mij gespot op de A59 ri. Zonzeel ter hoogte van Made!
|
|
||||
|
||||
Dat zou kunnen, rond half 9 draai ik de A59 op bij Hooipolder dus even later zou je mij bij Made tegen kunnen komen Was jij met de Golf? Heb jou niet gezien namelijk...
|
||||
|
||||
Weinig nieuws behalve een paar vervelende schades er bij.. Aangezien de auto over een maand voor de APK moet ben ik eens gaan inspecteren. Ik hoef me in ieder geval niet te vervelen, 2x nieuwe dorpel, banden, remmen, draagarmen en een wiellager vervangen...
Aangezien nieuwe banden altijd een goede reden is voor andere wielen heb ik het volgende set gekocht: 17" Abt A23, zijn opknappers. Ik zit alleen nog te twijfelen over de kleur die ik ze ga maken.....
|
||||
|
||||
Quote:
dus jij was me voor, ik had een optie mocht de andere partij hem niet ophalen had de verkoper gezegd succes ermee, zijn nette wielen om iets leuks van te maken
|
||||
|
||||
Zaterdag ff 450 km maken, maar dan heb je ook wat En ach, of ze nu onder een groene Variant 2.0 GT zitten of onder een groene Variant 2.0 GT
Ik ga ze in kleur van de auto spuiten denk ik. Anders in een "iets ander kleurtje"
|
||||
|
||||
mooie wielen ik zou ze weer netjes zilver maken....
|
||||
|
||||
matzwart blaffen en plat op zn pruim gooien!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Dacht eerder aan felblauw/aqua met motorkap in dezelfde kleur Of in kleur van de auto met mooie groene kap, maar een ventokap in deze kleur is er volgens mij niet...
|
||||
|
||||
Vanmorgen "ff" de wielen opgehaald... Weer thuis en in totaal 450 km verder, maar dan heb je ook wat (thnx Pa!)
Úiteraard gelijk gekeken of het allemaal past icm schroefset enz, maar heb genoeg ruimte. Achter wil ik er wel een spacer van 1cm tussenzetten om het iets mooier te laten passen. Nu nog schade er uit schuren en netjes spuiten nieuwe emblemen zien te vinden(2 van de 4 carbon ringen zijn gescheurd) voor 195-40-17 en achter 205-40-17 er om en dan eens kijken hoeveel lager het nog kan Betere foto's volgen als alles gemonteerd is, batterijen van de camera waren leeg dus het moest met de telefoon..... Grz Niels
Mijn garage: Last edited by Neill_s : 22-05-2010 at 15:51. |
|
||||
|
||||
Vind het wel mooi staan , die wielen !
Denk toch dat een mooie heldere zilverkleur het mooist zal staan .
|
||||
|
||||
Vandaag één velg in kleur gespoten, ik vind het mooi! Morgen eens onder de auto passen om te kijken hoe het staat...
In kleur: Zonder flits, wel bewogen maar een iets beter beeld van de kleur: En met blanke lak: Helaas dacht ik net na het spuiten nog even een stukje blanke lak bij te spuiten waar te weinig zat, nu kan het dus opnieuw.. Maar goed, morgen in ieder geval even passen voor het aanzicht Mocht er nog iemand carbon ringen voor in het naafdeksel hebben of weten, ik zoek er nog 2 of 3... Grz Niels
Mijn garage: Last edited by Neill_s : 29-05-2010 at 21:52. |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd !!!!!!
|
||||
|
||||
Ik ook, nu maar hopen dat het morgen een beetje weer is...