Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   klein project: Golf 3 2.0 GT variant (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=61655)

Neill_s 04-11-2009 12:26

klein project: Golf 3 2.0 GT variant

Na het Golf 2 GTI 16v daily project nu toch maar iets meer daily aangeschaft. Een 94-er golf 3 GT variant. Hopelijk ook minder project, aangezien het voor mij niet echt haalbaar meer was om de GTI te rijden en netjes te maken.

De auto:

Golf 3 2.0 GT variant met airco, hoogte verstelbare stoelen, rolo, oftewel, van binnen weinig te klagen. De auto is voorzien van een Vento front met donkere koplampen, VR6 voorspoiler, FK schroefset, 15"Azev en een TDI einddemper.

De plannen:

17" A8 wielen, dakrailing chrome, spiegels met knipperlicht, rs voorbumper, dakspoiler en een navi-antenne. :D
Ook de motorkap weer in kleur spuiten en de krasjes wegwerken.

Gelukkig is het onderhoud door de vorige eigenaar goed bijgehouden, dus kan ik me dit keer volledig op de buitenkant richten :)

De foto's:

Betere foto's komen van het weekend wel ;)

Grz Niels

T!m 04-11-2009 12:57

Leuke wagen Niels.

Ik zou alleen geen RS bumper en A8 velgen nemen.
Er zijn genoeg velgen die je auto een veel betere uitstraling geven !

GJ007 04-11-2009 13:49

Quote:
Originally Posted by T!m
Leuke wagen Niels.

Ik zou alleen geen RS bumper en A8 velgen nemen.
Er zijn genoeg velgen die je auto een veel betere uitstraling geven !

idd, ajb niet van die a8 putdeksels

Tjaap 04-11-2009 14:00

dacht in eerste instantie dat het de oude van Marc was. maar die blijkt hem zonder zwarte kap en vento front verkocht te hebben.

Neill_s 04-11-2009 14:04

Is em idd niet, auto is wel van een forumlid geweest maar die heeft hem zelf uit Dld gehaald.

@GJ en Tim: lees de :D ;)

Tjaap 04-11-2009 14:05

marc's oude

Arne 04-11-2009 14:16

Vet zo, een variant met vento front is tof, beetje Bora Variant MKIII idee :D

Neill_s 04-11-2009 14:42

Zeker dik, het is dat ik deze tegen ben gekomen, als het een andere golf variant was geworden had het inbouwen van een Vento front prioriteit nr.1 geworden. Ik vind overigens dat VW de 3 variant af fabriek zo had moeten bouwen.. :D

Marcski 04-11-2009 16:50

helemaal mee eens, veel mooier dan de golf 3 variant

mijn ex is gesloopt of geexporteerd trouwens, niet meer te vinden op de rdw site

T.C.Z.L 04-11-2009 17:34

Gekocht in Stein, Limburg?
Ding is altijd goed onderhouden!

Ga je de schade ook nog wegwerken?
Is zeker een net ding met veel potentie :thumbup:

Neill_s 04-11-2009 23:02

Jep, en het is idd een goed onderhouden auto. De schade ga ik nog wegwerken, nieuw grillelijstje bestellen en hopen op en kap in kleur. Anders maar laten spuiten, maar dan in ieder geval na de winter.

subdivision 05-11-2009 18:35

Leuke ride ik zie wel wat overeenkomsten met de mijne :thumbup:

Neill_s 05-11-2009 21:00

Ergens wel inderdaad.. ;) Alleen jou kleur is Dragon Green zo te zien. Vind het oude type grill wel het mooiste.

smeerpeer 05-11-2009 21:14

Kicke "basis", ik vind h'm er nu al dik uitzien. Zowel voor als achter.

Johan-dtc 05-11-2009 21:41

nette auto

is dat de variant waar eerst zwarte porsche velgen onder zaten?
en je een berg aan onderdelen bij kreeg? draagramen, rubbers, interieur, enz?

jettaracing 05-11-2009 22:01

Leuke variant , staat m ook goed dat vento front !
Laat iig dat idee van die rs bumper maar zitten aub

Neill_s 05-11-2009 22:33

@JL: inderdaad, dat is deze auto. Berg onderdelen ligt nu op zolder ;)

@Jettaracing: wees maar niet bang, was ook een geintje. Ik wil de auto gewoon netjes en origineel (nou ja, bijna dan) houden met een paar mooie wielen en laag :)

Johan-dtc 05-11-2009 23:39

Quote:
Originally Posted by Neill_s
@JL: inderdaad, dat is deze auto. Berg onderdelen ligt nu op zolder ;)

haha, ok
ik was namelijk net te laat voor deze variant, werd mij verteld dat er al een optie op was, mocht dat niet doorgaan kon ik hem ophalen, maar werd door de verkoper netjes gemaild dat de auto verkocht was, dus daarom maar een andere opgehaald :) :D

jettaracing 06-11-2009 08:35

Quote:
Originally Posted by Neill_s
@Jettaracing: wees maar niet bang, was ook een geintje. Ik wil de auto gewoon netjes en origineel (nou ja, bijna dan) houden met een paar mooie wielen en laag :)

Ach ,ik heb ook jaren met een RS bumper gereden op m'n jetta ,maar ben uiteindelijk ook verstandig geworden :D

Lijkt trouwens de laatste tijd wel een ware variant invasie te worden hier op '
t forum :thumbup:

Neill_s 06-11-2009 15:56

Quote:
Originally Posted by J.L. tuning
haha, ok
ik was namelijk net te laat voor deze variant, werd mij verteld dat er al een optie op was, mocht dat niet doorgaan kon ik hem ophalen, maar werd door de verkoper netjes gemaild dat de auto verkocht was, dus daarom maar een andere opgehaald :) :D

Das zeker netjes, ik ben blij dat ik toch ben gaan kijken ondanks dat ik m'n GTI toen nog niet verkocht had ;) Het is echt een heel fijne auto. Maar je hebt toch nog aardig dezelfde kunnen vinden zag ik wel.

Een variant is gewoon ideaal vind ik. Vooral met kinderen ;) Daar komt bij dat ze ook steeds betaalbaarder worden, dus is het een interesante optie als auto naast de kever ;)

All times are GMT +1. The time now is 23:36.