#21
|
||||
|
||||
als dat bij een garage is is het een goede prijs, maar als het een beunhaas is vind ik het aan de hoge kant.
je moet rekenen op ongeveer 6 uur werk 250/6=41.60 per uur vind ik voor een beunhaas aardig wat, maar bij de garage rekenen ze dat wel succes ermee
__________________
golf mk2 td (1v) '90 (current) golf mk2 gti 16v (kr) '86 (current) golf mk2 1.6automaat(ez) '86 (ex) |
#22
|
|||
|
|||
Alleen het probleem is dat ik de montage kosten zo duur vind, zoek eerder iemand (beunhaasje) die het voor me kan doen mag een week duren of zo vind ik geen probleem.
Woon in westervoort (Arnhem) weet iemand niet een goedkoop iemand in de buurt te zitten of mischien iemand die het zelf kan/wil ? |
#23
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog een setje in de aanbieding: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=5228
Controleer wel even of het voor dezelfde motorcode is.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#24
|
|||
|
|||
mmm, dat setje spreekt mij meer aan omdat die nieuw is! en de prijs is wel schapelijk.
Uhm, ik zie staat bouwjaar: 94-95 Die van mij komt uit 97, nog steeds kans dat hij past? Ik ga morgen even de motor en bak code opzoeken, waar staan die ? |
#25
|
|||
|
|||
Op het blok staat dit:
032 103 373K WWo H9 TL 023 Hebben jullie hier wat aan ? |
#26
|
||||
|
||||
je motorcode staat op een vlak stuk op je onderblok, net tussen de 2e en 3e cilinder,
je bakcode staat op een vlak stuk op je bak aan de onderkant, en dan net waar die aan de motor gemonteerd zit. je kunt anders ook even op www.h-base.nl je kenteken invoeren dan staan bovenin ook je motorgegevens.
__________________
golf mk2 td (1v) '90 (current) golf mk2 gti 16v (kr) '86 (current) golf mk2 1.6automaat(ez) '86 (ex) |
#27
|
|||
|
|||
Volkswagen golf III 1.6 mot.aee 1595cc 55kw 10-1995 t/m 10-1997
dat staat er boven aan. Past die koppeling van dennis erin of moet ik onder de auto kruipen ? |
#28
|
||||
|
||||
Motorcode is dus AEE
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#29
|
|||
|
|||
Dus dat setje gaat dus niet passen ?
|
#30
|
|||
|
|||
Koppeling en drukgroep van een Vw polo 1.6 Motorcode: AEE
Zelfde als mijn motor blok, past die koppeling en drukgroep of gaat dat niet passen ? |
#31
|
|||
|
|||
Nee, het setje wat ik aanbied is helaas voor een motorcode AEA.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#32
|
|||
|
|||
Maar een kopelingsplaat van een polo 1.6 met zelfde motor code past dat wel of past dat niet ?
|
#33
|
|||
|
|||
gewoon een nieuwe halen bij de automaterialen zaak.
kost je iets meer als 100euro maar issie wel splinernieuw en heb je zeker de goede! kan m er eventueel wel voor je inzetten voor een schappelijk bedrag. kom uit Oss stuur me anders maar een pb als je interesse hebt. |
#34
|
|||
|
|||
ik zal gewoon je drukgroep en koppelingsplaat laten vervangen.
en vergeet niet meteen je druklager te vervangen , anders begint die na een halfjaar te janken en kun je weer alles losmaken. en laat ze meteen naar je koppelingskabel kijken , nu ze toch alles lostrekken. beter iets meer vervangen en safe , dan goedkoop goedkoopst , want dit is later altijd duurkoop. zal in iedergeval orginele drukgroep halen bij vw , blijft langer op spanning zeg maar. ik was een jaar terug een 200euro kwijt aan orginele drukgroep lager en plaat van vw-dealer ,en mijn broer heeft het eronder gezet (is monteur bij vw) normaal was je incl montag dan zo'n 5 a 600 kwijt geweest. gr angeleye |
#35
|
|||
|
|||
nou ik heb een Golf 3 gti ben nu toevallig bezig met mijn koppeling zelf aan het doen maar ik wou dat ik het had laten doen hebben wel zelf een brug enz maar blijft toch rot om te doen
ik heb mijn koppeling + drukgroep en lagers voor 148 euro kunnen kopen dus als jij vor 100 kan en 250 euro in kan laten bouwen zeker doen scheeld je een hoop gekloot en gescheld
__________________
south side custums |
#36
|
||||
|
||||
Meestal gaat alles wat je voor de eerste keer doet niet zonder slag of stoot. In een middagje schroeven zit de koppeling erin, en in één middag kan ik geen 250 euro verdienen bij mijn baas
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#37
|
||||
|
||||
hallo ,,
bij intresse ,,wil ik hem wel voor 125 vrvangen ex matriaal ,, ben je de auto dagje kwijt ,, voor intresse pb je maar ,, vrgr gooigolf ,,, |
#38
|
|||
|
|||
ik ga morgen lekker me koppeling doen bij de garage waar ik werk
Je bent even bezig... Koppie koffie erbij... En lekker rustig te werk gaan binne 3 uurtjes lukt het wel |
#39
|
|||
|
|||
loop in hoge toeren
Ik heb zelf een golf gti 3
heb ik dat probleem gehad en er kunnen ook meerdere problemen zijn 1 lekke keering in de bak 2 koppelingskabel is niet goed meer of geen orgineel 3 of binne werk van de hevel is geschuurt (dit kun je zien als de hevelhorizontaal staat want in ze rustand staat die veder naar beneden doet die dat moet je die groene kap er afhalen en kun je die as zien als je dan met de waterpomptang die hevel in zijn rustand zet kun je die schuur zien. die druk groep moet je ook schoonmaken voordat je hem er op zet vanuit fabriek doen ze er ook vet op voor tegen het roesten. groetjes johan |
#40
|
||||
|
||||
Quote:
De HAN is een paar minuten bij je vandaan. Hang een advertentie op in de HTS, en je bent waarschijnlijk snel genoeg geholpen.
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |