![]() |
|
||||
|
||||
![]() Foster
![]() |
|
|||
|
|||
![]() kerel schiet al lekker op helaas (k&^%*$#&&#&) kan ik je niet verder helpe voorlopig druk zat als de baby snel komt..
maar ALS de tijd er weer is komt het goed..
|
||||
|
||||
![]() Komt helemaal goed wes
![]() zorg jij nu maar voor je (aankomend) gezinnetje da's stukkie belangrijker ![]() we spreken elkaar! |
|
||||
|
||||
![]() Update:
Schuur gehuurd bij een boer, dus meer ruimte om te schuren e.d. buren waren er ook niet echt blij mee dit project op de oprit ![]() ![]() Bijna elke dag maar schuren en schuren en sch... ![]() Blij dat Pa en arno (derby) helpen ![]() ![]() Gisteren weer wat spullen opgehaald bij Evamclassic in de meern ( 6x popout glas) blijkt dat je gehard glas niet kunt laten snijden,dan krijg je een bakje glas terug ![]() toen even langs soesterberg waar een gelijkgestemde wat spullen voor mij had geruild :groen rubber voor in de samba trim,chrome sluiting driehoek raam,en achterlicht rubber ... tis maar klein spul maar wel nodig ![]() hier de bumpers gestraald en gecoat : ![]() samba trim gepolijst : ![]() ![]() Bedoeling is dat hij op vagfest rijdt, maar er moeten daarna nog 1001 dingen gebeuren ... Sneak van het interieur en kleur buitenkant greez peter Last edited by sixpack : 10-07-2009 at 06:51. |
|
||||
|
||||
![]() Uber vet Peter!!!
Heel puik kleurtje, en die trim ziet er ook uit als nieuw!
|
||||
|
||||
![]() Mooi streven Vagfest, dan mag ik vast jouw tent lenen aangezien je dan vast in de bus pit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb dr 2, dus komt goed !
|
|
||||
|
||||
![]() blijft gewoon 1 ven de vetste vw`s die ze ooit gemaakt hebben succes met het verloopvan je project.
|
|
||||
|
||||
![]() Goede kleurkeuze Peter wordt een super combi.
Btw is het nog gelukt met dat frame voor de slaapbank ? Groet, Marco |
|
|||
|
|||
![]() dat gaat er super uit zien !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() ah hier staat je topic dus
![]() Mooi mooi mooi allemaal maar er is nog een hoop werk te doen voor dat hij er zo bij staat zoals op de laatste foto. Maar het komt goed ![]() Af en toe met 4 man sterk er tegenaan knallen en dan hopen dat het opschiet ![]() volgende week een begin maken aan het grote (moeilijkste) achterscherm. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Komt goed arno ! thanx !
![]() |
|
||||
|
||||
![]() oooooooh
ik wil je Wielen....................!!!!!!!!! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ...Ik wil je auto
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Inmiddels zijn het dak,binnenkant/cockpit en de bovenste laag strak en in de Epoxi gezet, tevens zijn er 2 lagen spuitplamuur opgezet. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() schiet mooi op zeg, zit er meer werk aan dan verwacht eigenlijk?
|