|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
19" BBS RS " de maradona " ?
Of is het toch 18" ? wel de super RS igg .. |
|
||||
|
||||
Quote:
nee mijn arosa is herbstbraun in de zon doet ie dit? THNX rene voor de fotos!! |
|
||||
|
||||
Quote:
TALK DIRTY TO ME!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
stond een stand van op Essen.. leuk spul.. maar dat gaat natuurlijk weer niet met NL kentekens
|
||||
|
||||
Quote:
Kan je hier wat mee Ronald? |
|
||||
|
||||
Freek en ik aan de duurste sta tafel van de Worthersee;
|
||||
|
||||
ah gadver
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Lekker hoor Oliver!
|
|
||||
|
||||
wat een mooie fotos zeg!!! nu baal ik nog erger dat ik er niet bij kon zijn, stomme flitspaal moest et weer verpesten
|
||||
|
||||
Nog wat foto's van zaterdagavond.
(toen het dus eigenlijk nog best leuk was...... ) Wat kunnen ze gemeen kijken die gasten! Maar hier moesten ze wel een beetje om lachen: |
|
||||
|
||||
Echt bale dat ik er nu niet bij kon zijn, volgend jaar als het goed is met 2 wagens
|
||||
|
||||
ik heb nog niet vaak in mijn leven een auto zo mooi zien glimmen. Wat een afwerking, erg mooi hoor.En ook l'interieur cést tres bon!
Petje af en complimenten aan de kok. Wat mij betreft een reden voor nog meer mensen om de auto in het echt op VW-Fanatics te komen bekijken!
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx voor het Compliment! |
|
||||
|
||||
Quote:
Compleet mee eens! Wat een super auto zo! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik stond ook al te kijken, volgens mij is het voor veel mensen niet eens opgevallen.
|
||||
|
||||
Zag het Aan de langere spaken
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt, maar hier krijg ik het dan weer niet echt warm van... Op de eerste was het beeld dan het beste. |