![]() |
|
|||
|
|||
![]() From the Wortelsee @ Nijehuzum fryslan . Rijd VW SPEED.NL de 11 steden tocht . Live van af de camping dit verslag. Foto's van deze zeer goed , en gezellige 2 dagen volgen snel . Maar nu al . Top geregeld mannen . En vrouwen .
Last edited by Alberto : 24-05-2009 at 06:37. |
|
||||
|
||||
![]() De sfeer, de auto's, de mensen, geniaal
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() wortelsee
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo we zijn weer terug , dik uur rijden toch nog naar de Wortelsee ...
Top weekend mannen organisatie ..helemaal goed super weer , genoeg bier ...(beter je best doen Chris ) niks mis mee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb wel m'n best gedaan, heb zelfs tijdens de 11 wortelentour doorgedronken, maar ja, als de andere sissy's niet door drinken, tsja, dan houd het een keer op
![]() maar verder top organisatie, waren 2 geweldige dagen, gezellig op de boot en toch ff snel 2800 km op de klok gezet. Foto's zullen zeer spoedig volgen op www.vw-speed.nl
|
||||
|
||||
![]() p.s. mocht de organisatie 5 flesjes missen, dan ben ik daar de oorzaak van, ik had nog een paar b.v.o.-tjes nodig
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo mijn kop is best verbrand haha! Mooi tochtje door ons mooie Friese land dacht ik zo.
|
|
|||
|
|||
![]() Last edited by Alberto : 24-05-2009 at 20:50. |
|
||||
|
||||
![]() ik wist van niks
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Eten was zeer gezond ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb een heerlijk weekend gehad in het zonnige friesland !
![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() ik ook niet.. VWSpeed leden only?
|
||||
|
||||
![]() Yep was een club meeting.................Er waren alleen wat friesche "rayonhoofden" van andere pluimage uitgenodigd om te assisteren..............
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() jammer, wel leuk zoiets
![]()
|
||||
|
||||
![]() heel leuk..
|
||||
|
||||
![]() Is goed Kris, word wel opgelost
![]() Mijn foto's volgen snel, tegen de 350 gemaakt geloof ik ![]() Foto's komen ergens in de middag, vannacht eerst nog even tot 05:30 bij de baas aan de slag ![]()
|
|||
|
|||
![]() Vandaar dat je zondag zo vroeg was Ebut .
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat een SUPER weekend! Namens de organisatie wil ik iedereen bedanken voor de gezelligheid en de super sfeer het hele weekend!
![]() |