Wortelsee @ Nijhuzum
From the Wortelsee @ Nijehuzum fryslan . Rijd VW SPEED.NL de 11 steden tocht . Live van af de camping dit verslag. Foto's van deze zeer goed , en gezellige 2 dagen volgen snel . Maar nu al . Top geregeld mannen . En vrouwen .
|
De sfeer, de auto's, de mensen, geniaal :rock:
|
Quote:
;) |
wortelsee :D :D
|
Zo we zijn weer terug , dik uur rijden toch nog naar de Wortelsee ...
Top weekend mannen organisatie ..helemaal goed super weer , genoeg bier ...(beter je best doen Chris ) niks mis mee :thumbup: |
Ik heb wel m'n best gedaan, heb zelfs tijdens de 11 wortelentour doorgedronken, maar ja, als de andere sissy's niet door drinken, tsja, dan houd het een keer op :)
maar verder top organisatie, waren 2 geweldige dagen, gezellig op de boot en toch ff snel 2800 km op de klok gezet. Foto's zullen zeer spoedig volgen op www.vw-speed.nl |
p.s. mocht de organisatie 5 flesjes missen, dan ben ik daar de oorzaak van, ik had nog een paar b.v.o.-tjes nodig :) voor de lange terug reis :)
|
Zo mijn kop is best verbrand haha! Mooi tochtje door ons mooie Friese land dacht ik zo.
|
|
ik wist van niks :confused: :redface: :(
|
Eten was zeer gezond :thumbup: :cool: |
heb een heerlijk weekend gehad in het zonnige friesland !
:thumbup: voor de organisatie !! gr. Martijn |
ik ook niet.. VWSpeed leden only?
|
Yep was een club meeting.................Er waren alleen wat friesche "rayonhoofden" van andere pluimage uitgenodigd om te assisteren.............. :thumbup: :D
|
jammer, wel leuk zoiets :thumbup:
|
heel leuk..
|
Is goed Kris, word wel opgelost :cool:
Mijn foto's volgen snel, tegen de 350 gemaakt geloof ik :eek: Foto's komen ergens in de middag, vannacht eerst nog even tot 05:30 bij de baas aan de slag :screwy: |
Vandaar dat je zondag zo vroeg was Ebut . ;) . Was ook erg gezellig . En het weer was top . Kon niet beter . Jammer genoeg weet je nooit waneer er weer een 11 stedentocht komt . Maar als ie weer komt ben ik er bij . .
|
Niet eerder dan 2014.. :D
|
Wat een SUPER weekend! Namens de organisatie wil ik iedereen bedanken voor de gezelligheid en de super sfeer het hele weekend! :thumbup: Ik heb me prima vermaakt!!
|
All times are GMT +1. The time now is 01:58. |