|
||||
|
||||
Quote:
Als je gewoon oplet met waar je rijdt heb je nergens problemen mee... De mijne op 13inch classics, nergens problemen mee Sorry Ronnie, ik zet hem toch fftjes erbij
|
||||
|
||||
Geen probleem, hoor was eigenlijk ook opzoek naar zo'n foto van een MkII op atsjes..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Heb net de US-Lampjes gekregen van Mellyvil, kan ik die zondag ofzo ook erin zetten..
Draagt weer een steentje bij aan de US-look van de bumper. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt toch een us bumper? Geen origineel knipperlichten dan? Bij mij zit er een duplolamp in. Dus 5 en 21w. Was een kwestie van draadjes aansluiten. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit vroeg ik mij ook al af Ik dacht dat je al brandende knipperlichten had...
|
||||
|
||||
weet ik eigenlijk niet haha nooit aangedacht, heb inderdaad wel de originele glaasjes met de schroeven dus aan de achterkant.
Zal eens kijken.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
zal wel niet aangesloten zijn.. of geen duplo lampje erin. Dan heb je m echt origineel. Ziet er weer net even anders uit.
|
|
||||
|
||||
moet ik dan de hele bumper eraf halen voor een lampje te plaatsen?
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Zie nu pas dat je enorm vette velgen gekocht hebt... Super!
|
|||
|
|||
@De Limburger, je hoeft met mijn set dus niks te demonteren, die kan je in de motorruimte zo aansluiten en klaar ben je!
|
|
||||
|
||||
Quote:
wel zo makkelijk soms kan je de fitting wel loshalen zonder de bumper los te halen.. |
|
||||
|
||||
Ik zal eens kijken, wil natuurlijk wel even weten of ik een echt origineel bumpertje heb, gewoon voor me zelf om te weten.
PoloCoupeGt: Ja dankjewel.. ik wilde deze velgen al langer maar heb nooit door gezet tot nu..morgen krijg ik achter de yokohama banden die ik zo graag wilde voor hou ik gewoon de Conticontactsport banden. En dan eens kijken of ik zondag de wielen eens eronder zet voor een foto, maar dan moet wel heel veel sneeuw weg zijn in de straat anders kom ik er niet uit. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
daar gaan we natuurlijk niet mee akkoord he ronnie
|
||||
|
||||
Hahaha nee, (waarom niet Sander?) ben je niet benieuwd of mijn auto er dan beter uit gaat zien haha, ik wil echt gewoon zien hoe laag en hoe breed het gaat uit zien achter en natuurlijk wil ik weten of ET1 past achter op mijn golf, anders moet ik namenlijk nog een setje spacers halen.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
je begrijpt me verkeerd ronnie, ik bedoel dat je je niet moet laten tegenhouden door een beetje sneeuw
|
||||
|
||||
Nee dat begrijp ik wel hoor, maar dit is geen beetje sneeuw meer, maar hier ligt nog bijna 10cm in de straat. En ik wil de velgen nog graag pekel vrij houden., maar ga zondag wel even proberen.
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
je hebt wel originele us bumpert maar er zaten geen fittingen bij dus alleen ff fitingen van us spec erin en het is in orde
|
|
||||
|
||||
Oke Jelle dan weet ik dat..
Hier dan de foto`s met de atsjes eronder, het is wel erg wennen hoor met rustig rijden niets aan de hand, maar met een beetje gas is er veel en lang heel lang wheelspin had nu tot in de vierde gewoon wheelspin, zelfs bij een normale inhaal actie is het zoeken naar grip. Maar het stuitert lekker en af en toe schraapt de lip wat over de grond maar het ziet wel erg mooi uit.. En ja ik weet het hij is een klein beetje vies, morgen even wassen.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Toppie Ronnie
Dit staat vele malen beter dan de witte Centra's! Alleen nog even spoorverbreders eronder
|
||||
|
||||
Voor zitten 0,5mm spacers erop, en achter was ik er ook aan het denken maar dan 1 of 1,5cm want ze zitten nu nog netjes in de kasten..
Gr Ronnie