![]() |
|
|||
|
|||
![]() en nu de grote vraag wat is een groot en wat is een klein gat in diameter?
|
|
|||
|
|||
![]() zoals ik je al zei toen we hem gingen ophalen: hij lekt langs die gaten in de hoeken van ramen.
trek het rubber ff omhoog en je kan naar binnen kijken ![]() mijn derby type 2 kopen?? ![]() mijne gaat er toch uit voor een derby type 1 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klinkt bekend, lekkage in de onderste hoeken van de achterruit...
Dat stuurtje moet passen aangezien jouw polo van '86 is. |
|
|||
|
|||
![]() Helaas,
Vandaag een ongeluk gehad... ik ben in een zachte berm gekomen kon er niet meer uit heb me schrap gezet... verkeersbord... boom... BOEM klaar total loss... ik heb niets maar wel bankroet net 2 weekjes "plezier" me stoeltjes zaten er al in... ![]() ![]() ![]() mochten er mensen intresse hebben bij bepaalde onderdelen pmen en wieweet gaan er onderdelen weg ik ben er nog niet zeker van... of iemand moet nog een derby hebben staan voor "weinig" er zit een nieuwe tank onder nieuw bosal best bruikbare onderdelen... pm en je weet het! mvg barrie |
|
||||
|
||||
![]() aauw ,das zwaar minder
|
|||
|
|||
![]() ik stond er bij te janken toen ik het zag ik was zooo veel van plan en ik had hem net helemaal in orde remmetjes weer gemaakt want die lekte enzo ik rijd meer als een jaar auto 2 weekjes een eigen auto boem! vind maar eens een tweede derby mh gx alles er op en er aan!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() tja ken het gevoel ,alleen ik had de keuze uit bambi 1 of bambi 2 .
troost je blik is vervangbaar ,jij zelf niet .
|
||||
|
||||
![]() godver zeg dat is klote man
![]() gecondoleerd maar, weet het ook ff niet anders te zeggen maar het belangrijkste is dat jij nog heel bent toch?
|
||||
|
||||
![]() Zoals mijn voorgangers ook al schreven; tis maar blik, ben als hulpverlener als wel eens bij zulke ongevalen geweest en dan zat er nog een bijrijder in...........
Veel mazzel gehad en met hulp van het forum is er wel een vervanger te vinden ![]()
|
|||
|
|||
![]() achjah ik heb een oproep bij gezocht staan een leuke fire and ice lijkt me heel leuk mooie digifiz er in en hem helemaal mooi maken maar wel heel orgineel das echt wel vet
fire and ice velgen erbij zoeken en die achter de hand houden voor de verkoop dat ie zo orgineel mogelijk is wel heel cool ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
neem dan een jeton polo. fire &ice is een golfkarretje
|
||||
|
||||
![]() Zow, dat een beste klap geweest. Zonde van de classic/derby. Maar zelf ben je er gelukkig nog, das het belangrijkste.
Quote:
Deze jeton blijft mooi! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() geeft eens wat uitleg over een jeton? is dat injectie ofzo en welke bouwjaar?
|
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() so de tering da's een beste dreun geweest !!!!
maar gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Da`s wel echt een mega klappert geweest, ben maar blij dat je niks hebt, het is natuurlijk wel jammer, maar er zijn wel meerdere auto`s zo aan hun einde gekomen hoor..
veel succes met de volgende ..gr ronnie
|
||||
|
||||
![]() Zo dan, gangetje van 80 ongeveer schat ik zo?
Mooi balen is dat. Had het zelf ook met de Clio. Had em net en toen weg. En dan heb je ook weinig euro's meer...
|
|||
|
|||
![]() he bar, het blijft kut, zonde man!!
eindelijk je autotje en dan dit... wil graag je achterlichten en je achterklep. wanneer komt ie terug van smink? |
|
||||
|
||||
![]() Die was goed raak !!
|
|||
|
|||
![]() als iemand intresse heeft in het wrak... stoelen en gordels verkoop ik denk ik los er zitten nieuwe remcilindertjes op achterop en een vrijwel nieuwe benzinetank alleen de rechtervoorkant is helemaal naar de klote maar echt nog wel bruikbare onderdelen... alle ramen op voor raam na zijn nog goed ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die intresse in het wrak hebben... wees er snel bij anders gaat ie naar de sloop! liever maak ik er een liefhebber mee gelukkig mailmailmail! mvg barrie
|