Leuke polo :thumbup: en een hoop plannen.
De lak kun je wel op meerdere plaatsen halen voor te spuiten maar hoeveel wil je er voor uit geven. Ral kleuren zijn wel goedkoper natuurlijk.. Succes met alle plannen. gr |
vette stoelen:P echt oldschool:D
|
Leuk wagentje :D
Hoe meer Derby's hoe beter! ;) Als je 'm opnieuw laat spuiten, laat de spuiter de goede lak erbij zoeken, scheelt je werk ;) Hou ons op de hoogte van de vorderingen! |
Radio droog, klinkt stom, maar zet er eens een grote vochtvreter in van Bison of zoiets...
Heb ik ook eens gedaan, en werkt perfect... |
LOL jah maar een vochtvreter moet ik die in men subwooferkist bouwen (A) ik ga wel met folie enzo aan de gang (A) we zien wel alle tijd
|
polo 1 bumpers zijn grijs...
blauwe platen mag niet, verder leuke plannen! |
Wat zijn dat voor een stoelen...?? zien er erg vet uit.
Suc6 Lars |
.
|
Quote:
Ik weet niet van wat voor n bouwjaar hij is maar het kan ook nog een Derby 2 zijn he :). Maar volgens mij is dit wel een polo sedan ja anders had hij andere koplampen moeten hebben dacht ik. |
.
|
Derby klinkt veel leuker en welk model het ook is, iedereen weet gelijk dat het om een Polo met kont gaat. lekker belangrijk of het wel of geen echte Derby is
|
De stoeltjes zijn behoorlijk zeldzaam het zijn stoeltjes uit een Simca rally 2 ze zijn nog redelijk goed eentje heeft een weerhaak aan de zijkant en kleine gaatjes niet veel bijzonders aankomende week ga ik ze er in lassen denk ik is het niet makkelijk een "groot" derby/polo/classic topic openen ik snap er NIETS meer van t lijkt wel zon verhaaltje te zijn van jetta en bora dat de jetta nooit weggeweest is in bepaalde landen en wij een periode bora hebben gehad...
|
Droog zien te krijgen van binnen ---> vochtvreter inderdaad.
Beter is om eerst te checken waar het vocht de auto in komt.. is het aan de axhterzijde van de auto, dan kan er wel eens vocht in de koffer komen van tussen de koets van de auto en de achterlicht units.. (had ik ooit ook eens) Beetje badkamerkit doet wonderen. Als het aan de voorkant naar binnen komt, dan zou ik eens onder de accu kijken.. waarschijnlijk een wak onder de accu van waaruit het vocht dan zo achter het dashboardkastje je interieur binnenkomt. Dat wordt plamuren of beter nog --> plaatje inlassen onder de accu. Succes! |
ats classics heb ik wel voor je liggen zie marktplaats advertentie
http://www.marktplaats.nl/index.php...lassics-6j.html verder een nette polo en erg leuke stoelen! :thumbup: |
gaat ie trouwens nog omlaag of nie?
|
UITERAARD! bijna vergeten ik wil alleen zo laag dat je er wel normaal mee kan rijden dus schuin drempels nemen heb ik niet heel veel zin in... platte bandjes en 40 mm omlaag is genoeg denk ik zo....
|
gewoon plat op z'n muil.. daar heb ik nog wel wat leuks voor liggen ;) :D
|
Wie weet of dit stuurtje "plug and play" op mijn stuuras past? muv de claxon mischien... ik weet het ook niet precies
http://auto-diversen.marktplaats.nl...BMgk%2 B3&fs=1 |
het lekken komt waarschijnlijk van de accubak,standaard bij een polo 1/2,heb ik bij al mijn polo's gehad,je kan t goedkoop maken met wat plamuur(als het gat niet te groot is) of plaatje op lassen,ik heb t ook wel eens vanonder met ducktape opgelost :D haal je accu maar eens eruit dan kom je vast wel wat tegen.....als je maar een stuurtje met klein gat erop zet en niet een stuur van na 87,die hebben een groter naafgat.
|
All times are GMT +1. The time now is 20:20. |