|
||||
|
||||
Lange lijst, maar daar komt ie dan:
- Tittentacho + dash inbouwen een aansluiten - Veerpootbrug voor-boven en voor-onder monteren - Nieuwe oldskool stuurtje monteren - Nieuw interieur plaatsen: daarvoor pook aanpassen en handremmechanisme verplaatsen - parkeerdeukjes uit laten deuken - Andere (rechte) stalen bumpers monteren - 1 klapraamglas (links) zoeken en dan beide klapraampjes monteren - laten dichtlassen: bumpersteuntjes en knipperlichten in spatborden, extra (nutteloze) buitenspiegelgaten weg, roestplekjes behandelen, - rechte ongeroeste achterklep monteren en de boel spuiten Alles ligt al klaar maar ik moet de tijd nog vrijmaken En wat nog moet komen: - nieuwe koppeling of gelijk maar een td of tdi - oplossing verzinnen op lek dakraam - en ik heb ideeen genoeg dus ik verzin vast nog wel wat tussentijds
|
||||
|
||||
Wat ik nog te doen heb?
Andere auto kopen, Audi in de fik steken, fotos maken, plaatsen, lachen
|
||||
|
||||
de golf voor mn vriendin geheel strippen en opbouwen(groene)
mijn golfje polijsten(zwarte) morgen hoofdremcilinder vervangen van de zwarte en remblokjes vervangen van de groene |
|
||||
|
||||
Quote:
UPDATE!!! Koplampen met mekaar doorverbonden, motorsteun vervangen, audio blijft voorlopig orgineel en poetsen ga ik met het voorjaar doen... Moet nu wel zomerbanden hebben, rijd nog op winterbanden...
|
|||
|
|||
Lupo 1.4 16V:
- Verkopen Lukt dit niet zo snel, in de tussen tijd doe ik dan: - 2DE motorkap schuren tot roest - Autobra - Bumpers cleanen K70 1.6 1973: - Waterpomp monteren - Diverse slangen op motorblok monteren - Luchtfilterhuis monteren - Remmen checken - Laswerk Toekomst: - Verlagen - Porsche wielen - Dakrek met koffers K70 1.6 1972: - Bruikbare onderdelen er af halen en verkopen! OF - Een aanhanger ervan maken of een stuk er proberen tussen te lassen (K70 limo) Toekomstplannen als Lupo verkocht is: - Golf III kopen - Hele body schuren en laten roesten - 14" Moondiscs erop - Plat op z´n bek Dit rij ik tot aan de zomer en dan moet er komen: - R32 |
|
||||
|
||||
Ik heb ook wel een aardig lijstje.
Maar beginnen met de kortste Golf II van de vriendin: - nieuwe distibutieriem en spanrol - andere schokbrekers achter Golf II van mezelf: - Nieuwe distributieriem - Nieuwe waterpomp - ATS Cup netjes maken en eronder - Verder naar beneden - Nettere deuren & achterklep erin - Ander voorscherm plaatsen - Trekhaak verwijderen - Rollen Golf I: -G60 kabelboom erin zetten -Digifant 1 erop -Auto verder in elkaar zetten -Laten spuiten -Schroefset -Andere wielen -Interieur erin -Ramen erin Ik ben nog wel ff zoet En dat moet tussen werken en verhuizen door |
|
||||
|
||||
Aan de G60 opt moment niet zoveel
-Brembo's -Motorsteun bak nog vervangen, die komt dr aan -Meters nog steeds inbouwen En verder wil k nog andere wielen zoeken eig, en verder verzinnen we nog wel wat denk 8) En dan wil k me GT Turbo owk nog gaan verkopen, en wat anders leuks dr bij kopen. En de Uno moet nog een nieuw subframe onder. En dan ist wagenpark weer voorzien (Voorlopig )
Gokken is Slecht! Wedden?!! Last edited by niels_g60-power : 23-04-2008 at 19:10. |
|
||||
|
||||
Leuke topic, ik zal ook even opsommen wat ik nog op de agenda heb staan voor mijn wagenpark:
Jetta mkI:
Golf mkII GTI VR6
Golf mkII 1.8 CL
Golf mkIII 1.8 GL
En niet-auto-gerelateerd: het huis aan de buitenkant van een nieuw likje verf voorzien. Dat was het!
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog wel een lijstje te beginnen met een zaterdag eerst de auto op te halen.
|
|
||||
|
||||
Passat
-Schade laten herstellen aan zijscherm en proberen degene te traceren die er tegen aan heeft gezeten, ggrrr... -Wat beter bijhouden qua schoonmaken; zowel binnen als buiten Polo: -Uit laten deuken -pepperpots polijsten -ultra lowbudget verlagingsset scoren + monteren -lekkage in kofferbak opsporen + ws volgend jaar verkopen en een (bijna)belastingvrije Jetta/Golf diesel ervoor terug halen. Golf: -Eerst maar eens afwachten tot Arno klaar is en de auto gespoten is |
|
||||
|
||||
Quote:
Is het nie handiger/sneller om het contactslot aan te passen naar de oude sleutel?
|
||||
|
||||
ik maak al geen lijstjes meer
|
||||
|
||||
Op dit moment een aantal zaken van de kijst kunnen schappen,
Blijft over: carb. afstellen kleppen stellen koppeling afstellen remmen schoonmaken beurtje met vloeistoffen en filters. audio installeren LM- velgen verlagen carr. bijwerken verstralers opbouwen,of grill met verstralers aanschaffen. en nog wat andere kleine zaken. |
|
||||
|
||||
-peut in de tank
-zonnebril op -cruisen!!!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Golf 2 TD verkopen
Komende week een andere auto aanschaffen...waarschijnlijk een Lupo..
|
||||
|
||||
Quote:
Lijst is alweer wat korter geworden
|
||||
|
||||
* Gat in het dak voor groot schuifdak
* adapters voorzien van draadeinden en dan de 17inch steelies erop * veerpoot linksvoor eronder uit en veerpootlager vervangen, kreunt tijdens het veren * audio erin * binnenpanelen eruit (kan tijdens schuifdak inbouw) en die laten beschilderen in de stijl v/d auto.
|
||||
|
||||
Nurburgring klaarmaken van de VR6
Reeds gedaan: Bilstein B12 gemonteerd Remschijven rondom vervangen Remblokken achter vervangen Carbone Lorraine RC6 remblokken voor gemonteerd Momo stuurtje geplaatst Versnellingspook van een Audi S3 gemonteerd To do: Olie verversen (Castrol 5W60 ) Recaro's monteren Remvloeistof vervangen door DOT 5.1 Nieuwe Kuhmo's 205/50/15 rondom Trekhaak verwijderen Nieuwe motorsteun monteren Moet wel voor de 16e klaar
|
||||
|
||||
hmmm...Wat ik nog moet doen:
Aandrijfassen vervangen Remschijven + blokjes vervangen Nieuwe banden Bakolie verversen Laten uitlijnen Dingen die ik wil: Enkele ruitenwisser Recaro interieur En ik verzin vast nog veel meer, maar dat zie ik dan wel weer |