wat is jou: Todo list ?
De topic: To do list leek mij wel leuk zodat we een beetje kunnen zien wie wat nog moet doen aan ze auto etc.
Ik zal beginnen: Type: Golf MK1 1.6 Sprinter: - Poetsen! - Bekleding schoonmaken, - Koplampen met mekaar verbinden, - Motorsteun vervangen, - Handrem afstellen, - Achter remmen schoonmaken, - Grote beurt (behalve distributie), - Voorraam opnieuw inhangen, - Eind demper polijsten (dat laatste stukje), - Hoedenplank er kopen/monteren (nog iemand 1 over?) - Andere audio monteren (nu nog orgineel) |
Een todo list is toch eindeloos :D
|
M'n homokineet vervangen!
En daarna nog veel meer... :screwy: |
Tsja, eindeloos wat mij betreft :redface:
|
Bij mij ook,
alleen dit is me todo list op korte termijn (deadline: volgende week Zondag) |
Die heb ik niet, alleen langer termijn :tongue:
|
Mijn voorlopige todo list voor de cabrio:
homokinetel l+r vervangen deursloten aanpassen op de nieuwe sleutel slot van het opbergvakje aanpassen op nieuwe sleutel kofferslot aanpassen op nieuwe sleutel tankdop aanpassen op nieuwe sleutel binnenkant kaal maken om grondig te reinigen ander front, motorkap, zijflank ivm een deuk carb eens uitkuisen en wat rijker zetten om ze misschien wat pittiger te krijgen gti 8v of 16v erin meppen -- hoogst waarschijnlijk zal dit een andere cabrio worden. Een echte GTI:) Todo list voor de mk2 motor verder uithalen nieuwe motor erin hangen poetsen schroefset dikke bumpers vervangen door dunne met rode bies. Als iemand deze nog heeft? wielkuiplijsten voor dunne bumpers wielranden omrollen audio erin volksforum/dub05 meeting bezoeken. inruilen voor een caddy 1 ... verder zien we nog wel. Al een hele boterham als je het mij vraagt |
Corrado uitzuigen :D
Denk dat dit voor vele een oneindige lijst is :D |
Quote:
-Hemel opnieuw bij je zijraampies inhangen :D Golfje gekocht in Lemele....toch ;) Heb hem toevallig zien staan en de vorige eigenaar op een verjaardag gesproken, hij zie al dat er iemand uit "de polder"belang bij had.. Leuk ding succes ermee! zou persoonlijk de wielranden er wel af halen. |
Sorry maar daar begin ik niet aan, want daar komt toch geen einde aan. :redface:
René (Tiefleger) |
To do:
Interieur Exterieur Motor en wat ik nog vergeten ben |
Daar denk ik liever niet over na, word ik helemaal simpel van. Stond vanmiddag nog even te kijken bij de Golf (ff kijken of hij er nog wel stond, in de garage, na de vakantie, haha). En die heeft momenteel geen interieur, front ligt eraf. Dashboard moet er nog uit. Kabelboom helemaal aanpassen en en en...
|
Voor de Jetta valt het wel mee:
G60 randen achter monteren Schijfremmen achter monteren S2 remmen voor monteren Middenconsole afmaken Linker dorpelverbreder vervangen Nettere wooferkist plaatsen Zwarte rode achterlichten monteren En een netter beugeltje voor het open luchtfilter fabriceren En v/d zomer ook 195/40 16 op de achteras plaatsen:D Kijken of ik deze keer alles voor elkaar krijg voor ik de auto verkoop. Jammere is dat er tegen de tijd dat het bijna af is ook wel weer iets stuk gaat oid. |
Quote:
Scheelt dat echt veel t.o.v. van G60 remklauwen? Dan zou dat voor mij ook nog wel een interessante modificatie zijn... De huidige remslangen passen dan nog of niet? |
na examens:
-alternator vervangen wat rondtoeren om eventuele problemen te fixen ;). dan: -moterkap spuiten in kleur -schroefset -andere wielen |
santana CX 1,6.
verlagen (ligt klaar) deuken uit mn deuren slaan rollen twingo dak 1,9D blok, liefst 2N bak ook... speakertjes in de achterplank schoonmaken (binnen...) |
Heb genoen te doen,
eerst maar eens de deurvergendeling maken... |
Eerst gewoon :drive: en daarna even verlagen, schroefset en wat andere wielen.
En dan................ :confused: (een hoop, teveel om op te noemen) |
Eigenlijk alleen maar de 1.8T lopend maken in de cab? :D:D:D
Dat was het wel |
Zucht...... Geen beginnen aan helaas.....
Of toch wel: Complete GTI in elkaar zetten. (heb al 1/4 gedaan ongeveer) :D |
All times are GMT +1. The time now is 21:30. |