|
||||
|
||||
wie kan mij verplaatsen naar watergekoelde projecten?????? :-D
hey
vandaag jettake 1 gaan halen, leuk autoke, gaan der iets van maken é nix overdreven, plat en breed, was al wel spannende rit naar huis :P was op autostrade opt gemakske 140 aant rijden begon inééns wa schuin te hangen en te hobbelen, ikke deraf aan tessenderlo, band volledig in de frennen wou em vervangen door reservewiel maar stond te plat vant liggen vermoed ek en zat gene wielsleutel in , dan maar ff naar huis gereden en wiel van den audi gaan halen en ne sleute dan terug gereden en verder zonder probs thuis geraakt, shit happens é direct naar ne maat gereden die de paar stukskes gaat inlassen, deze zijn, nieuwe benzinegat (in de carosserie) en ne nieuwe wielrand achter en dan staat em vrij goe , men gepolierde Pirelli velgskes deronder en plat op zenen buik dan é staat op schroefkitje van v-maxx, gaat lekker diep, staat nu zo hoog omda de origineel staaltjes deronder moesten é 8) paar fotokes met zen stiefbroerke :lol: Last edited by audi dude : 25-04-2008 at 15:33. Reason: foute plaats gepost |
|
||||
|
||||
jettake alléén
|
|
||||
|
||||
interieurke 8)
de koffer |
|
||||
|
||||
zo stond em vorige zomer bij vorige eigenaar
zo ziet em eruit als ie lager staat en ontstoft is :lol: komende week velgskes ophalen voor de jetta staan gezandstraald nu, ga ze laten polieren en schoon bandje derop é greetz Ronald |
|
||||
|
||||
leuke velgjes, maar dat polijsten word een hele klus na het stralen...
|
||||
|
||||
Leuke auto, maar van dat verhaal heb ik niet veel begrepen..was zeker gekopieërd van cleaned.be?
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja idd, naar deze stukskes ben ik op zoek greetz Ronald |
|
||||
|
||||
Quote:
gecopieerd van cleaned??? neje ni echt, kom der al lang ni meer op dus kweet ni waar ge da haalt komt er dus eigenlijk op neer dat toen ik em ging halen dak op autostrade al platte band had greetz Ronald Last edited by audi dude : 21-11-2007 at 17:11. |
|
||||
|
||||
omdat het heel erg moeilijk lezen is met je dialect/taal
leuke jetta
|
||||
|
||||
Quote:
ok, ik zal er op proberen te letten |
|
||||
|
||||
heyla
mooie jetta! effe uit nieuwsgierigheid stond dieje toevallig in bilzen tekoop???
|
|
||||
|
||||
Quote:
neen, komt van Oostmalle kom jij uit het Limburgse? wagen heeft trouwens iets meer dan 112.000 echte km's greetz Ronald Last edited by audi dude : 21-11-2007 at 18:48. |
|
||||
|
||||
leuk ding, wat voor maten hebben die HTN-wielen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
weet ik niet, waren van de vorige eigenaar |
|
||||
|
||||
Quote:
ja van diepenbeek in bilzen stond ook een tekoop leek heel fel op deze... nog veel succes |
|
||||
|
||||
Quote:
ah zo, thanx, ik ben van helchteren |
|
||||
|
||||
nog wa interieurpics, kan der iemand mij vertellen of golf 1 interieurke ook past???
greetz Ronald |
|
||||
|
||||
vandaag de velgskes gaan halen
greetz |
|
||||
|
||||
Jetta is wel leuk ding, maar die Audi is helemaal woest
Beter regel je daar ook een topic voor. Heb zelf ook een Audi 80 uit `79 met die koplampen erin |